موتورلا Moto E3 را به‌طور رسمی معرفی کرد

2016، سال بسیار خوبی برای طرافداران شرکت موتورولا به حساب می‌آید زیرا این شرکت دیگر به قوانین مربوط به آپدیت سالانه گوشی‌های خود پای‌بند نبوده و سالانه گوشی‌های هوشمند جدید را معرفی می‌کند. امسال این شرکت دارای عملکرد بسیار متفاوتی نسبت به سال‌های پیش بوده است. گوشی Moto X دیگر در بین گوشی‌های جدید این شرکت […]

2016، سال بسیار خوبی برای طرافداران شرکت موتورولا به حساب می‌آید زیرا این شرکت دیگر به قوانین مربوط به آپدیت سالانه گوشی‌های خود پای‌بند نبوده و سالانه گوشی‌های هوشمند جدید را معرفی می‌کند. امسال این شرکت دارای عملکرد بسیار متفاوتی نسبت به سال‌های پیش بوده است. گوشی Moto X دیگر در بین گوشی‌های جدید این شرکت نقش خاصی نداشته و هم اینک محصول جدید این شرکت با نام Moto Z است که حرف اول را می‌زند. از طرفی گوشی Moto G4 این شرکت نیز قبل از هر جایی در کشور هند عرضه گشت. در این حین خبری از سری گوشی‌های Moto E نبود. در ادامه به تازگی این شرکت این زنجیره را کامل کرده و از گوشی جدید در سری مقرون به صرفه خود با نام Moto E3 رونمایی به عمل آورده است.

در مورد مشخصات فنی گوشی موتو E3 موتورولا نیز باید گفت که این گوشی میان‌رده از یک نمایشگر 5.0 با دقت اچ‌دی، تراشه چهار هسته‌ای به همراه نسخه 6.0 سیستم عامل اندروید موسوم به مارشملو برخوردار است. میزان ظرفیت باتری این گوشی نیز برابر با 2800 میلی‌آمپر ساعت می‌باشد. هنوز این شرکت هیچ گونه صحبتی در مورد میزان حافظه رم این گوشی به میان نیاورده است. اما پیش‌بینی می‌کنیم این گوشی از میزان حافظه رم یک گیگابایتی به همراه میزان حافظه داخلی هشت گیگابایت برخوردار باشد. در ادامه باید گفت که دوربین اصلی این گوشی دارای حسگری با دقت 8 مگاپیکسل بوده و دوربین سلفی آن نیز 5 مگاپیکسلی است. علاوه بر آن این گوشی از سرویس 4G LTE نیز پشتیبانی کرده و در کنار آن به نسخه 4.0 بلوتوث نیز مجهز می‌باشد. این گوشی در اولین گام و برای شروع در منطقه بریتانیا فروش خود را آغاز خواهد کرد. در کنار آن این گوشی در فروشگاه‌های بزرگی همچون آمازون، Argos و O2 به همراه Tesco و دیگر وب‌سایت‌های خرده فروشی بزرگ با قیمت 99 پوند به فروش گذاشته خواهد شد. مسلما قیمت زیر 100 پوندی این گوشی مورد توجه بسیار از کاربران و خریداران قرار خواهد گرفت.

علاوه بر این موارد در این گوشی شاهد پشتیبانی از مواردی همچون قرارگیری کارت حافظه جانبی میکرو اس‌دی و همچنین وجود رادیو FM نیز هستیم. اما سوال بزرگی که در این میان مطرح می‌شود این است که در این گوشی مقرون به صرفه از چه تراشه‌ای استفاده شده است. هنوز به طور ذقیق اطلاعات مناسبی در این زمینه منتشر نشده است. در هر صورت می‌بایست تا اوایل ماه سپتامبر زمانی که این گوشی به بازارهای فروش عرضه می‌گردد منتظر بود و دید که چه چیپ خاصی در درون قلب این گوشی خواهد تپید. در مورد قیمت 99 پوندی این گوشی نیز باید گفت که با تبدیل آن، برای کاربران موجود در دیگر کشورهای دنیا این گوشی تقریبا 130 دلار هزینه‌ خواهد داشت. البته ممکن است قیمت رسمی آن به دلار با این عدد کمی متفاوت باشد. با عرضه گوشی Moto G4 Play در منطقه بریتانیا که اوایل سال میلادی کنونی رخ داد، موتورولا با عرضه این گوشی جدید در کنار آن سعی دارد آخرین پازل خود را در این کشور کامل کرده و در نهایت با عرضه ساعت هوشمند Moto 360 خود آن را تکمیل خواهد کرد.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال