درز تصویر رندر منتسب به Moto G4 موتورولا پیش از رونمایی رسمی

تصویر رندری که منتسب به گوشی همراه Moto G4 است در محیط آنلاین به بیرون درز پیدا کرده است. این تصویر که قسمت جلوی این گوشی را نشان می‎دهد به لطف کاربر لودهنده معروف و قابل اعتماد توییتری با عنوان کاربری evaleaks منتشر شده است. البته باید اشاره کرد که ابتدا کاربر دیگری به اسم […]

تصویر رندری که منتسب به گوشی همراه Moto G4 است در محیط آنلاین به بیرون درز پیدا کرده است. این تصویر که قسمت جلوی این گوشی را نشان می‎دهد به لطف کاربر لودهنده معروف و قابل اعتماد توییتری با عنوان کاربری evaleaks منتشر شده است.

البته باید اشاره کرد که ابتدا کاربر دیگری به اسم leakster این تصویر را توییت کرده و زیر آن با لینک کردن نوشته‎ی خود به یکی از اولین تصاویر منتشر شده توسط خودش از گوشی Moto G Plus نوشت “به برادر کوچک خود سلام کن”.

gsmarena_001

با آن که چنین صحبتی به خوبی نشان از این دارد که تصویر جدید مربوط به گوشی از سری گوشی‎های Moto G است، ولی با این وجود کمی ابهام نیز وجود دارد چون تعداد زیادی از کاربران توییتر (و حتی نشریه‎های آنلاین در زمینه‎ی فن‎آوری) می‎گویند تصویر رندر جدید متعلق به گوشی نسل بعدی یعنی Moto E است. ولی کاربر evleaks در توییتی اعلام می‎کند:

“جالب است ابهامات زیادی این‎ جا وجود دارد. فکر می‎کنم که نقل قول گرفتن از تصویری که G4 Plus به بیرون درز پیدا کرده است به خوبی مشخص می‎کند که این تصویر برای G4 است. https://t.co/dVa8wcR0oT

نکته‎ی جالب ماجرا این است که رندر جدید Moto G4 نشان از وجود یک حسگر پردازش اثرانگشت در بخش جلو ندارد، این چنین چیزی در مغایرت با تصاویری است که قبلا از بخش جلویی این گوشی به بیرون درز پیدا کرده بودند. بنابراین، تا حدی می‎توانیم بگوییم که تصویر جدید بیشتر از این که پاسخی برای سوالات قبلی باشد، سوالات جدیدی مطرح می‎کند.

به هرحال، برای دریافت جواب تمامی سوالات نیاز نیست خیلی صبر کنیم چون قرار است فردا هر دو گوشی‎های Moto G4 و Moto G4 Plus به صورت رسمی رونمایی شوند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال