Mouse-Box: کامپیوتری در ماوس!

یک پردازنده ی 4 هسته ایARM با هسته های 1.4 گیگاهرتزی، 128 گیگابایت حافظه داخلی، مقداری رم، خروجی میکرو HDMI، دو پورت USB 3.0، وای فای داخلی، سنسور شتاب سنج و ژیروسکوپ احتمالا شما را به یاد یکتبلت یا لپتاپ می اندازد؛ اما درواقع این سخت افزار داخل یک ماوس تعبیه شده اند تا آن را تبدیل به […]

یک پردازنده ی 4 هسته ایARM با هسته های 1.4 گیگاهرتزی، 128 گیگابایت حافظه داخلی، مقداری رم، خروجی میکرو HDMI، دو پورت USB 3.0، وای فای داخلی، سنسور شتاب سنج و ژیروسکوپ احتمالا شما را به یاد یکتبلت یا لپتاپ می اندازد؛ اما درواقع این سخت افزار داخل یک ماوس تعبیه شده اند تا آن را تبدیل به یک کامپیوتر کوچک و قابل حمل کنند!

البته که این سخت افزار مناسب انجام بازی های سنگین نخواهد بود، اما در واقع وقتی شما نیاز داشته باشید تا یک کار معمولی را با کامپیوتر کوچکتان انجام دهید، تنها کار مورد نیاز این است که خروجی میکرو HDMI آن را به یک مانیتور وصل کنید و تمام!

این ماوس که توسط گروهی لهستانی طراحی و ساخته شده است، دارای باتری داخلی بوده و از طریق یک پد ماوس که همراهش ارائه می شود، بصورت بی سیم و با تکنولوژی Qi شارژ می شود.

البته این طرح هنوز در مرحله ی تحقیق و توسعه قرار دارد، اما احتمالا راه زیادی تا تولید و عرضه ی آن باقی نمانده و بزودی باید منتظر مشاهده ی این دستگاه عجیب و غریب در کوله ی گیک ها باشیم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال