قابلیت مولتی دیوایس در دسترس عموم کاربران واتساپ قرار میگیرد

واتساپ اعلام کرد ویژگی مولتی دیوایس اکنون به صورت عمومی و برای تمامی دستگاه ها فعال خواهد شد. پیش از این ویژگی تنها در اختیار کاربران نسخه بتا قرار داشته است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ویژگی مولتی دیوایس در پیام رسان واتساپ به کاربران امکان می دهد تا به طور همزمان […]

واتساپ اعلام کرد ویژگی مولتی دیوایس اکنون به صورت عمومی و برای تمامی دستگاه ها فعال خواهد شد. پیش از این ویژگی تنها در اختیار کاربران نسخه بتا قرار داشته است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ویژگی مولتی دیوایس در پیام رسان واتساپ به کاربران امکان می دهد تا به طور همزمان در چهار دستگاه از این پیام رسان استفاده کنند. به گفته این شرکت اکنون تمامی دستگاهها به صورت عمومی می‌توانند تحت قالب یک آپدیت از این ویژگی در سیستم عامل های اندروید و ios استفاده کنند.

 واتساپ حدود ۸ ماه پیش قابلیت مولتی دیوایس را عرضه کرده بود و در این مدت توسعه دهندگان مشکلات و باگ های احتمالی آن را برطرف کردند. حتی کاربران نسخه معمولی نیز می‌توانستند در این مدت از این ویژگی استفاده کنند. طبق گزارش واتساپ اکنون دستگاه های دارای سیستم عامل iOS با استفاده از آپدیت جدید تا اواخر ماه جاری به این قابلیت دسترسی خواهند داشت. اما کاربران اندرویدی تا ماه آینده میلادی باید منتظر آپدیت مختص به خود باشند.

 به نظر می رسد این ویژگی در میان ویژگی های اخیر منتشر شده از نسخه اصلی واتساپ بزرگترین تغییر این پیام رسان محسوب می شود. زیرا با کمک آن یک حساب کاربری می تواند به دستگاههای بیشتری متصل شود. همچنین دیگر نیاز به اتصال اینترنت در دستگاه اصلی نیز نخواهد بود و کلیه دستگاههای دیگر می توانند همانند نسخه اصلی از امکانات واتساپ استفاده کنند.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال