ناسا ربات انسان نمای خود را در استرالیا آزمایش می کند

والکری نام ربات انسان نمای ناسا است که قرار است در آینده در ماموریت هایی مانند.ماموریت آرتمیس و یا ماموریت های دیگر به عنوان فضانورد مورد استفاده قرار خواهد گرفت. آزمایش این ربات انسان نما در استرالیا انجام خواهد شد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، والکری از پایگاه خود در مرکز فضایی […]

والکری نام ربات انسان نمای ناسا است که قرار است در آینده در ماموریت هایی مانند.ماموریت آرتمیس و یا ماموریت های دیگر به عنوان فضانورد مورد استفاده قرار خواهد گرفت. آزمایش این ربات انسان نما در استرالیا انجام خواهد شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، والکری از پایگاه خود در مرکز فضایی جانسون به استرالیا خواهد رفت تا آزمایش های گسترده ای را پشت سر بگذارد. انتقال این ربات به استرالیا به دلیل قرارداد ناسا با شرکتی به نام Woodside Energy است.

این شرکت وظیفه توسعه نرم افزاری این ربات را بر عهده دارد. به همین دلیل در آزمایش های پیش رو توسعه عملکردهای ماهرانه و تطبیق و مراقبت از راه دور انجام و بازخورد آن مشخص خواهد شد.

قرار است این ربات قابلیت های مربوط به عملیات از راه دور را ارتقا دهد. همچنین والکری می تواند با بهبود کارایی مربوط به عملیات دریایی و از راه دور باعث افزایش ایمنی عملیات و پرسنل شود. همچنین می تواند در ماموریت آرتمیس چ یا ماموریت های زمینی مورد استفاده قرار بگیرد.

ناسا امیدوار است آزمایش های انجام گرفته توسط این شرکت استرالیایی آموزش هایی را برای آنها در زمینه کار در شرایط آلوده و خطرناک همانند سطح سیارات و ماه ایجاد کند. این ربات قرار است در ماموریت ها وظایفی مانند بازرسی و نگهداری از زیرساخت و کارخانه های دارای منابع و مواد برای تولید را برعهده داشته باشد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال