تیزر تبلیغاتی جدید وان‌پلاس منتشر شد؛ محصولی جدید یا تحولی در محصولات موجود

هیچ طرفدار دنیای فناوری و گوشی‎های هوشمندی وجود ندارد که در رابطه با برند وان‎پلاس چیزی نشنیده باشد، شرکتی که فعالیت خود را با ساخت یک پرچم‎دار واقعی ولی ارزان شروع کرد، سپس راه مبارزه‎ی خود را با تعدادی مسابقات قابل بحث برای ارائه‎ی محصولات خود به صورت رایگان ادامه داد و در نهایت با […]

هیچ طرفدار دنیای فناوری و گوشی‎های هوشمندی وجود ندارد که در رابطه با برند وان‎پلاس چیزی نشنیده باشد، شرکتی که فعالیت خود را با ساخت یک پرچم‎دار واقعی ولی ارزان شروع کرد، سپس راه مبارزه‎ی خود را با تعدادی مسابقات قابل بحث برای ارائه‎ی محصولات خود به صورت رایگان ادامه داد و در نهایت با سومین پرچم‎دار خود، وان‎پلاس 3 (و حتی سپس مدل آپگرید شده‎ی آن یعنی 3T) در زمان مناسبی وارد بازار شد. حالا، اگر اوضاع به همین منوال پیش برود وقت آن است که با نسل جدید از دستگاه‎های سری وان‎پلاس آشنا شویم و در همین راستا حجم شایعات نیز رو به افزایش است.

در ابتدا، شنیده شد که گوشی وان‎پلاس 4 باتری بزرگ 4000 میلی‏‎آمپرساعتی و 6 گیگابایت یا حتی 8 گیگابایت رم خواهد داشت. وان‎پلاس با ارائه‎ی دستگاه‎های با مقدار رم بالا بیگانه نیست، بنابراین می‎توانیم به سادگی خبر آپگرید به 8 گیگابایت را باور کنیم. سپس، شایعه‎ی دیگری مطرح شد مبنی بر این‎که این شرکت قصد دارد عدد 4 را به علت بد شانسی آوردن آن حذف کند و دستگاه خود را به اسم وان‎پلاس 5 ارائه دهد. گزارشات هم‎چنین اشاره به این داشتند که این گوشی یک بدنه‎ی سرامیکی خواهد داشت، نظیر گوشی Mi Mix شیائومی یا نسخه‎ی محدود تجربی این شرکت یعنی گوشی میان‎رده‎ی OnePlus X که چند سال قبل به بازار آمد.

علاوه بر این، آقای David Ruddock که توجه خاصی به گوشی‎های هوشمند دارد طی توئیتی اعلام کرده است که وان‎پلاس خیلی زود دستگاه جدیدی را معرفی خواهد، دستگاهی که احتمالا به رنگ مشکی نیمه شب خواهد بود، که هم‎بنیان‎گذار این شرکت آقای کارل پی سریعا نسبت به آن با یک فایل گیف پاسخ داد که در آن تعدادی گرگ در شب زوزه می‎کشیدند. همه چیز اشاره به محصولی جدید دارند که ماهیت آن مشخص نیست. آیا یک گوشی جدید وان‎پلاس است؟ گوشی OnePlus 3T با رنگ جدیدی به بازار خواهد آمد؟ آیا این رنگ جدید مشکی براق خواهد بود؟

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال