مشخصات جدیدی از OnePlus 4 surface فاش شد

در شرایطی که انتظار داریم وان پلاس جدید گوشی OnePlus 3T را در هفته پیش رو رسماً معرفی کند، شایعاتی در خصوص پرچمدار بعدی این شرکت نیز منتشر شده است. اگرچه هنوز در خصوص نام‌گذاری این گوشی اطلاعات دقیقی در دسترس نیست اما احتمال می‌رود که پرچمدار بعدی این شرکت با عنوان OnePlus 4 یا […]

در شرایطی که انتظار داریم وان پلاس جدید گوشی OnePlus 3T را در هفته پیش رو رسماً معرفی کند، شایعاتی در خصوص پرچمدار بعدی این شرکت نیز منتشر شده است. اگرچه هنوز در خصوص نام‌گذاری این گوشی اطلاعات دقیقی در دسترس نیست اما احتمال می‌رود که پرچمدار بعدی این شرکت با عنوان OnePlus 4 یا OnePlus 5 عرضه شود. طبق مشخصات منتشر شده گوشی OnePlus 4(5?) دارای بدنه‌ای شیشه‌ای بوده و از یک نمایشگر 5.3 اینچی امولد با رزولوشن تصویر 1440 2560 بهره خواهد برد. این گوشی قدرت خود را از چیپست اسنپ‌دراگون 830 تامین کرده و دارای 6 گیگابایت (یا 8 گیگابایت) رم بوده و 128 گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت. علاوه بر این مشخصات ظاهراً OnePlus 4 در پشت گوشی دارای دوربین دوگانه با فناوری کاملاً متفاوت بوده یک باتری قدرتمند 4000 میلی‌آمپرساعتی انرژی مورد نیاز این دستگاه را تامین خواهد کرد.

از آن‌جا که وان پلاس پرچمدار قبلی خود را در ماه ژوئن معرفی کرد احتمالاً تا اواسط سال آینده میلادی نیز برای معرفی پرچمدار جدید اقدام نخواهد کرد.

بد نیست اشاره کنیم که گوشی OnePlus 3T این شرکت با مشخصاتی همچون بهره‌مندی از چیپست اسنپ‌دراگون 821، دوربین 16 مگاپیکسلی با به‌روزرسانی سنسور، نمایشگر LCD و اندروید 7.0 به زودی روانه بازار خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال