تصاویر جدیدی از آیپد 10.5 اینچی اپل منتشر شد

طراح معروف Armend Lleshi امروز تصاویری را منتشر کرده است که اعتقاد دارد آیپد بعدی اپل طراحی این چنینی خواهد داشت. به گفته این شخص، این دستگاه طراحی نزدیک به دستگاه‌های پیشین شرکت اپل دارد، از یک صفحه‌نمایش با رزولوشن 4K و دوربینی دوگانه استفاده خواهد کرد. استفاده از یک صفحه‌نمایش 4K میتواند چالشی جدید برای […]

طراح معروف Armend Lleshi امروز تصاویری را منتشر کرده است که اعتقاد دارد آیپد بعدی اپل طراحی این چنینی خواهد داشت. به گفته این شخص، این دستگاه طراحی نزدیک به دستگاه‌های پیشین شرکت اپل دارد، از یک صفحه‌نمایش با رزولوشن 4K و دوربینی دوگانه استفاده خواهد کرد.

استفاده از یک صفحه‌نمایش 4K میتواند چالشی جدید برای محصولات اپل باشد. همچنین، یکی دیگر از قابلیت‌هایی که انتظار وجود آن در این تبلت را داریم، قابلیت ویرایش ویدئوهای 4K است. چراکه پردازنده قدرتمند شرکت اپل امکان انجام چنین کاری را برای کاربران فراهم می‌کند. احتمالاً اپل برای عاشقان عکاسی طرفدار این تبلت نیز سورپرایزی خواهد داشت و آن هم این که در این تبلت دوربین دوگانه وجود خواهد داشت.

آیپدهای جدید انتظار می‌رود در دو سایز 12.9 اینچی و 10.5 اینچی معرفی شوند. همچنین، در این دستگاه‌ها از پردازنده Apple A10X استفاده خواهد شد که یک چیپ 10nm با طراحی اپل و ساخت شرکت تایوانی TSMC میباشد. هنوز هیچ اطلاعات بیشتری درمورد این دستگاه نمی‌دانیم ولی آقای  Armend Lleshi اعتقاد دارد که این دستگاه در 6 رنگ  Jet Black, Black, White, Wine, Gold و Rose Gold عرضه خواهد شد.

بر اساس شایعه‌های منتشر شده، آیپدهای جدید در ماه مارچ سال 2017 معرفی خواهند شد. همچنین، شایعه‌هایی وجود نسخه‌ای 9.7 اینچی همراه با نسخه‌های 10.5 و 12.9 اینچی این تبلت را اعلام کرده‌اند که مشخصاتی کاملاً مشابه با سایز بزرگتر آن دارد. یکی از دلایلی که برای این کار ذکر شده است، قیمت بسیار بالا و اندازه‌ی بزرک آیپد 12.9 اینچی می‌باشد. در ادامه می‌توانید تصاویر فرضی طراحی شده از آیپد جدید اپل را مشاهده کنید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال