تصاویری از آیپد پرو 2 منتشر شد

همگی به قدری سرگرم اخبار و شایعات پیرامون آیفون‌های بعدی اپل شده‌ایم که به طور کامل فراموش کرده‌ایم که ممکن است آیپد جدیدی از سوی اپل در راه باشد. امروز دو تصویر جدیدی از آیپد پرو 2 اپل توسط یکی از کارکنان بخش فروش این شرکت در آسیا گرفته شده که نشان می‌دهد اپل در […]

همگی به قدری سرگرم اخبار و شایعات پیرامون آیفون‌های بعدی اپل شده‌ایم که به طور کامل فراموش کرده‌ایم که ممکن است آیپد جدیدی از سوی اپل در راه باشد. امروز دو تصویر جدیدی از آیپد پرو 2 اپل توسط یکی از کارکنان بخش فروش این شرکت در آسیا گرفته شده که نشان می‌دهد اپل در تبلت بعدی خود چه ویژگی‌هایی را در ذهن دارد. جایگزین تبلت 12.9 اینچی اپل، گفته می‌شود از شهریورماه با شماره ساخت MH1C2CD/F در آستانه‌ی تولید قرار خواهد گرفت.

همان‌طور که در تصویر هم مشاهده می‌کنید، نسخه‌ی آزمایشی آیپد پرو 2 اپل جدیدترین نسخه از سیستم‌عامل اپل یعنی iOS 10 را به صورت پیش‌فرض اجرا می‌کند. درحالی که هنوز مشخصه‌های فنی این تبلت کاملا فاش نشده اما می‌توان انتظار داشت که آیپد پرو 2 اپل به چیپست  A10 این شرکت مجهز خواهد شد. اگر شایعات اخیر مربوط به این تبلت را باور کنیم، باید منتظر ویژگی به نام  Two Tone باشیم که در ابتدا در آیپد پروی 9.7 اینچی مشاهده کردیم. این ویژگی باعث می‌شود تا نور سفید نمایشگر تبلت، نسبت به محیط اطراف تنظیم شود. به عنوان مثال، در صورتی که کاربر در محیطی تاریک قرار گرفته باشد، نور سفید در نمایشگر آیپد پرو 2 به حداقل خود خواهد رسید.

بااین‌حال، اپل آیفون 7 و 7 پلاس را در اواخر شهریورماه به صورت رسمی معرفی و روانه‌ی بازار می‌کند و احتمالا در مهر یا آبان‌ ماه می‌توان انتظار معرفی رسمی تبلت مورد بحث را داشت.