تصاویر جدیدی از ساعت هوشمند Moonraker نوکیا منتشر شد

از آخرین باری که شایعات مربوط به ساعت‌هوشمند کنسل شده‌‌ی شرکت نوکیا موسوم به Moonraker منتشر شدند بیش از شش ماه می‌گذرد و حالا Evan Blass، در حساب کاربری خود تصویری را منتشر کرده که نشان می‌دهد مایکروسافت و نوکیا چه برنامه‌ای را برای عرضه‌ی گجت پوشیدنی خود داشته‌اند اما موفق به اتمام آن نشدند. اگر […]

از آخرین باری که شایعات مربوط به ساعت‌هوشمند کنسل شده‌‌ی شرکت نوکیا موسوم به Moonraker منتشر شدند بیش از شش ماه می‌گذرد و حالا Evan Blass، در حساب کاربری خود تصویری را منتشر کرده که نشان می‌دهد مایکروسافت و نوکیا چه برنامه‌ای را برای عرضه‌ی گجت پوشیدنی خود داشته‌اند اما موفق به اتمام آن نشدند.

اگر شما هم اولین بار است که در مورد این ساعت می‌شنوید، باید بگوییم که نوکیا قبل از اینکه در اختیار شرکت مایکروسافت قرار بگیرد، قصد تولید ساعت‌هوشمند جدیدی را داشت و قرار بود آن را در رویداد MWC 2015 به همگان نشان دهد و حتی زمان عرضه‌ی آن را با گوشی لومیا 930 یکی کند اما به دلایلی این ساعت‌هوشمند هیچ‌وقت به صورت رسمی معرفی نشد و تولید آن هم متوقف شد.

همان‌طور که در این تصویر هم مشاهده می‌کنید، نوکیا همانند اکثر گوشی‌های لومیا، این ساعت‌هوشمند را سبز رنگ در نظر گرفته بوده و به نظر نمی‌رسد که آن را به ویژگی‌های زیادی مجهز کرده باشد. برای مثال گفته شده که این ساعت فاقد سنسور تشخیص ضربان قلب بوده که این روزها این حسگر در اکثر گجت‌های پوشیدنی دیده می‌شود.

حال با توقف تولید این ساعت، باید دید نوکیا چه برنامه‌ای را در آینده برای تولید گجت‌های پوشیدنی در ذهن خود پرورش می‌دهد. این شرکت که به تازگی شرکت Wtihings را خریداری کرده شاید در آینده‌ای نه چندان دور گجت پوشیدنی جدیدی را معرفی کند. شرکت خریداری شده توسط نوکیا، گجت‌های پوشیدنی Activité و Activité Steel را تاکنون عرضه کرده است.

 

 

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال