تصاویر جدیدی از گوشی جدید اوپو با طراحی کشویی منتشر شد

اوپو تصاویر جدیدی از نسخه تام فورد گوشی خود منتشر کرده که از یک نمایشگر گسترش پذیر بهره برده است. چند ماه پیش پتنت این گوشی توسط اوپو ثبت شده بود و حالا تصاویر نسخه تام فورد این گوشی منتشر شده است. نسخه تام فورد اوپو ایکس از یک نمایشگر کشویی و گسترش پذیر بهره […]

اوپو تصاویر جدیدی از نسخه تام فورد گوشی خود منتشر کرده که از یک نمایشگر گسترش پذیر بهره برده است. چند ماه پیش پتنت این گوشی توسط اوپو ثبت شده بود و حالا تصاویر نسخه تام فورد این گوشی منتشر شده است. نسخه تام فورد اوپو ایکس از یک نمایشگر کشویی و گسترش پذیر بهره خواهد برد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، چند ماه پیش اپو یک گوشی منحصر به فرد در طراحی با نام X2021 را با نمایش رول شونده رونمایی کرده بود. در حال حاضر نیز این شرکت قصد دارد تا یک گوشی جدید دیگر را توسعه دهد که اوپوایکس نام دارد. طراحی این گوشی به صورت کشویی بوده و نمایشگر آن نیز از نوع گسترش پذیر است. این گوشی در زمان استفاده به صورت عمودی باز شده و فضای دسترسی آن تا ۸۰ درصد افزایش پیدا خواهد کرد.

طبق تصاویر منتشر شده دوربین های سه گانه این گوشی بر روی پنل پشتی قرار داشته و زیر آن نیز عبارت “نسخه تام فورد اوپو ایکس – طراحی شده برای کانسپت شکیرا” درج شده است. در پنل جلویی نیز هیچ حفره‌ای مشاهده نمی‌شود که نشان می‌دهد احتمالاً دوربین‌سلفی آن در زیر نمایشگر قرار میگیرد. بر طبق تصاویر احتمال اینکه پنل خاکستری رنگ نمایشگر دوم باشد زیاد است. بدین ترتیب از دوربین اصلی میتوان به عنوان دوربین سلفی نیز استفاده کرد.

نکته قابل توجه قرار گرفتن دو دسته طلایی رنگ در اطراف نمایشگر است که به کاربر اجازه می دهد با خارج کردن آنها گوشی را به گردن خود آویزان کند. هنوز مشخص نیست که این گوشی به صورت تجاری عرضه خواهد شد یا خیر و اوپو نیز اشاره ای به این موضوع نکرده است.


لینک مقاله : techna news

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال