اولین تصاویر گوشی LeEco Le 2S منتشر شد؛ پردازنده اسنپ‌دراگون 821 در کنار 8 گیگابایت رم

دو تصویر زیر که گفته می‎شود تصاویری از گوشی LeEco Le 2S هستند امروز در وب‎سایت اجتماعی چینی Weibo کشف شدند. چیزی که این گوشی را جالب می‎سازد این فرضیه است که این دستگاه اولین گوشی خواهد بود که 8 گیگابایت رم خواهد داشت. این گوشی می‎تواند رئیسی در دنیای انجام چندین کار با هم […]

دو تصویر زیر که گفته می‎شود تصاویری از گوشی LeEco Le 2S هستند امروز در وب‎سایت اجتماعی چینی Weibo کشف شدند. چیزی که این گوشی را جالب می‎سازد این فرضیه است که این دستگاه اولین گوشی خواهد بود که 8 گیگابایت رم خواهد داشت. این گوشی می‎تواند رئیسی در دنیای انجام چندین کار با هم باشد تا جایی که این قابلیت فشار زیادی بر باتری وارد نکند. علاوه بر این، گفته می‎شود که در قلب این گوشی از چیپست اسنپ‎دراگون 821 استفاده خواهد شد. یعنی این گوشی یک پردازنده‎ی 4 هسته‎ای خواهد داشت که به نسبت اسنپ‎دراگون‎های 820 تا 10 درصد می‎تواند سریع‎تر باشد. پردازنده‎ی گرافیکی Adreno 530 امور مربوط به گرافیک دستگاه را انجام می‎دهد. گوشی LeEco Le 2S دارای حافظه‎ی داخلی 64 گیگابایتی خواهد بود.

اولین گوشی با داشتن 6 گیگابایت رم، گوشی vivo Xplay 5 بود که در اسفندماه معرفی شد. اکثریت گوشی‎های رده‎بالای اندرویدی 4 گیگابایت رم دارند، از جمله گوشی گلکسی نوت 7 سامسونگ. گرچه، یک نسخه‎ی ویژه‎ از این فبلت قرار است در چین تنها با داشتن 6 گیگابایت رم فروخته شود.

تصویر دو گوشی جدید شرکت LeEco را می‎توانید در زیر مشاهده کنید

گوشی LeEco Le 2S اولین تصاویر گوشی LeEco Le 2S منتشر شد؛ پردازنده اسنپ‌دراگون 821 در کنار 8 گیگابایت رم

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال