تصویر لو رفته از پنل پشتی LeEco Le 2s، الهام‌گیری سازندگان از طراحی آیفون 7 را نشان می‌دهد

شایعه‌ی جدیدی از چین منتشر شده که شنان می‌دهد شرکت LeEco می‌خواهد جدیدترین پرچم‌دار خود را طی روزهای آینده به صورت رسمی معرفی کند. پرچم‌دار جدید شرکت LeEco احتمالا Le 2S نام می‌گیرد و در روزهای گذشته نیز تصاویری از این گوشی فاش شده و حالا تصویری جدید از پنل پشتی این دستگاه نشان می‌دهد که سازندگان […]

شایعه‌ی جدیدی از چین منتشر شده که شنان می‌دهد شرکت LeEco می‌خواهد جدیدترین پرچم‌دار خود را طی روزهای آینده به صورت رسمی معرفی کند. پرچم‌دار جدید شرکت LeEco احتمالا Le 2S نام می‌گیرد و در روزهای گذشته نیز تصاویری از این گوشی فاش شده و حالا تصویری جدید از پنل پشتی این دستگاه نشان می‌دهد که سازندگان آن از آیفون 7 الهام گرفته‌اند.

چنانچه در تصویر بالا نیز می‌بینید، پنل پشتی گوشی آینده‌ی شرکت LeEco بدنه‌ای فلزی دارد؛ در این پنل جای دوربین و فلش به راحتی قابل مشاهده بوده و در زیر این دو می‌توان جای حسگر اثر انگشت را نیز به راحتی مشاهده کرد. در تصویر دوم که در پایین قابل رویت است، طراحی کاملا الهام گرفته از آیفون 7 را می‌توان دید. در این تصویر، خط آنتن گوشی به قسمت کناره‌ها و پایین پنل پشتی کشیده شده و به نظر می‌رسد، شرکت LeEco از ایفون 7 در این زمینه کپی برداری کرده است. هنوز گوشی مورد انتظار اپل معرفی نشده، اینطور به نظر می‌رسد که طراحی آنتن‌های آیفون 7 در چین از محبوبیت بالایی برخوردار شده و الهام گیری LeEco هم این مسئله را تاکید می‌کند.

گوشی مورد بحث احتمالا با چند نسخه‌ی مختلف وارد بازار چین می‌شود. این گوشی به چیپست اسنپ‌دراگون 821 مجهز خواهد شد و حافظه‌ی رم بسیار بالای 8 گیگابایتی آن را همراهی خواهد کرد. نسخه‌های ارزان‌تری نیز برای این گوشی در نظر گرفته شده که از مشخصه‌های فنی آن می‌توان به چیپست اسنپ‌دراگون 820، نمایشگری 5.5 اینچی فول‌اچ‌دی، 4 گیگابایت رم، 16 گیگابایت حافظه‌ی داخلی و دوربین اصلی 16 و جلوی 8 مگاپیکسلی اشاره کرد.

مایکروسافت معتقد است که کنسول "پروژه Scorpio" توانایی نمایش رزولوشن واقعی 4K را دارد

چنانچه مشاهده کردید، اطلاعات بیشتری از نسخه‌ی ارزان‌قیمت‌تر این گوشی در دسترس است اما احتمالا نسخه‌ی اصلی LE 2S از حافظه‌ی داخلی بیشتر و رزولوشن بالاتر نمایشگر بهره‌مند خواهد شد و در بخش دوربین، ممکن است تغییری ایجاد نشود. گوشی مورد نظر، ششمین نسخه از اندروید را به صورت پیش‌فرض به همراه رابط کاربری شرکت LeEco اجرا خواهد کرد؛ در نهایت گفته می‌شود باتری با ظرفیت بسیار بالایی در زیر قاب گوشی قرار می‌گیرد که احتمالا 5000 میلی‌آمپر ساعتی خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال