پتنت جدید گوشی LG V30 یا G7 بدون حاشیه را نشان می‎دهد

سال گذشته یک مسیر کاملا جدید برای فناوری نمایشگر موبایل را نشان می‎دهد، همان‎طور که در خانواده‎ی گلکسی S8 سامسونگ و هم‎چنین LG G6 این قضیه را مشاهده کردیم، پرچم‎دارهایی که توجه‎ی عموم را با بهره‎مندی از فضای بیشتر نمایشگر با حواشی کوچکتر به خود جلب کردند. حال به نظر می‎رسد که شرکت ال‎جی به […]

سال گذشته یک مسیر کاملا جدید برای فناوری نمایشگر موبایل را نشان می‎دهد، همان‎طور که در خانواده‎ی گلکسی S8 سامسونگ و هم‎چنین LG G6 این قضیه را مشاهده کردیم، پرچم‎دارهایی که توجه‎ی عموم را با بهره‎مندی از فضای بیشتر نمایشگر با حواشی کوچکتر به خود جلب کردند. حال به نظر می‎رسد که شرکت ال‎جی به دنبال استفاده از زبان طراحی جدید خود که با G6 شروع کرده و براساس آخرین پتنت خود، قصد دارد که از یک طراحی بسیار با حواشی کم در گوشی LG V30 یا G7 استفاده کند.

همانند با گوشی عالی V20 که سال گذشته به بازار آمد، انتظار می‎رود این شرکت کره‎ای در پائیز از V30 رونمایی کند. در نتیجه زمان رونمایی از این پتنت منطقی است و طراحی به تصویر کشیده شده در زیر یقینا یک گوشی سری V را نشان می‎دهد، البته با ظاهر به‎روزرسانی شده‎ای که امسال G6 ال‎جی با خود به همراه آورد. طراحی‎های ساده‎ی زیر یک بلندگوی مکالماتی گرد و ماژول دوربین را نشان می‎دهد که نمایشگر معروف سری V در دو طرف آن‎ها دیده می‎شود. این اولین مرتبه است که شاهد هستیم نمایشگر دوتایی این سری از گوشی‎های ال‎جی کل مساحت جلو را بپوشاند چون اگر به یاد داشته باشید در نسل‎های قبلی شاهد استفاده از یک نمایشگر ثانویه در سمت راست ماژول دوربین جلو بودیم. حواشی نشان داده شده در این تصویر واقعا انگاری وجود ندارند و شیشه‎ی جلو احتمالا تخت باقی‎ می‎ماند، دو نوع عنصر طراحی که در طراحی G6 نیز دیده بودیم. هم‎چنین این احتمال وجود دارد که نسبت تصویر این نمایشگر 18:9 (یا 2:1) مشابه با G6 انتخاب شود.

هم‎چنین قسمت پایین این گوشی نشان داده شده است تا تک اسپیکر، پورت یو‎اس‎بی (احتمالا نوع C) و درگاه هدفون 3.5 میلی‎متری را بتوانیم ببینیم. هر دو شرکت ال‎جی و سامسونگ تصمیم به حفظ این پورت مهم صوتی که برای مصرف‎کنندگان مهم است گرفته‎اند، برخلاف سایر رقبای بازار که در ماه‎های اخیر محصولاتی بدون آن عرضه کرده‎اند. احتمال گوشی V30 بهره‎مند از گواهینامه‎ی IP68 برای مقاومت نسبت به آب و گرد و غبار شود، گرچه تست سقوط گرید نظامی را همانند با گوشی‎های قبلی سری V ال‎جی حفظ کند یا خیر مشخص نیست.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال