پنل جلویی گوشی LG V30 وجود دوربین‎های دوگانه سلفی را نشان می‎دهد

جنگی بین شرکت‎ها در بحث استفاده از دوربین‎های دوگانه شکل گرفته، اما شرکت ال‎جی تا حد مسئول آن است و احتمالا در راس رقابت دوربین‎های دوگانه قرار خواهد گرفت. گوشی LG V10 از دوربین‎های دوگانه سلفی استفاده می‎کرد و در گوشی V20 موقعیت آن‎ها به پنل پشتی انتقال یافته بود و بنابراین منطقی است فرض […]

جنگی بین شرکت‎ها در بحث استفاده از دوربین‎های دوگانه شکل گرفته، اما شرکت ال‎جی تا حد مسئول آن است و احتمالا در راس رقابت دوربین‎های دوگانه قرار خواهد گرفت. گوشی LG V10 از دوربین‎های دوگانه سلفی استفاده می‎کرد و در گوشی V20 موقعیت آن‎ها به پنل پشتی انتقال یافته بود و بنابراین منطقی است فرض کنیم گوشی V30 ال‎جی در دو سمت مجهز به سیستم دوربین‎های دوگانه شود.

تصویری از پنل جلویی این گوشی ظاهرا به بیرون درز پیدا کرده (تصویر زیر) که یقینا دو منفذ برای دوربین‎های سلفی را نشان می‎دهد. بدون شک اطلاعاتی در رابطه با پنل پشتی این گوشی دیده نمی‎شود، اما با توجه به این‎که گوشی‎های G5، V20 و حال G6 این شرکت از دوربین‎های دوگانه در عقب بهره می‎برند، آیا این احتمال وجود دارد که ال‎جی دوباره به استفاده از تک دوربین عقب رو آورد؟

این پنل چیز دیگری نیز نشان می‎دهد، یعنی امکان حذف نمایشگر ثانویه ممکن است رد شده باشد. خیلی خوب است با وجود قابلیت Always On Display که بعضی از امکانات آن را مورد استفاده قرار می‎دهد، باز هم شاهد استفاده از آن خواهیم بود.

درهر صورت، شایعه‎ای قبلا منتشر شده بود مبنی بر این‎که V30 مجهز به چیپست اسنپ‎دراگون 835 خواهد بود که گوشی G6 ال‎جی به دلیل ضیق وقت نتوانست از آن بهره ببرد. هم‎چنین به افزایش مقدار رم (6 گیگابایت) و یک سیستم DAC بهبود یافته نیز اشاره شده است.

گوشی LG V20 در اواخر شهریورماه سال گذشته رونمایی شد و هم‎چنان به درستی در بازارهای مختلف دیده نمی‎شود و امیدواریم که ال‎جی گوشی خود را روانه‎ی کشورهای بیشتری کند.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال