تصاویری تازه از هدست جدید واقعیت مجازی سامسونگ منتشر شدند

در چند روز گذشته تصویر نامعلومی در اینترنت منتشر شد که آن را به هدست واقعیت مجا‎زی Gear VR جدید سامسونگ نسبت دادند. سخت می‎شد از این تصویر نتیجه گرفت که هدست واقعیت مجازی جدید سامسونگ به چه شکلی است، ولی حالا به لطف گزارشی که از سوی وب‎سایت فرانسوی Nowhereelse.fr مطرح شده است، یک […]

در چند روز گذشته تصویر نامعلومی در اینترنت منتشر شد که آن را به هدست واقعیت مجا‎زی Gear VR جدید سامسونگ نسبت دادند. سخت می‎شد از این تصویر نتیجه گرفت که هدست واقعیت مجازی جدید سامسونگ به چه شکلی است، ولی حالا به لطف گزارشی که از سوی وب‎سایت فرانسوی Nowhereelse.fr مطرح شده است، یک رندر جدیدتر و واضح‎تر از هدست در پیش‎روی این شرکت منتشر شده است.

طبق این تصویر که در بالا مشاهده می‎کنید به نظر نمی‎رسد بین طراحی مدل جدید و قدیمی تفاوتی باشد و شاید این مدل در رنگ‎های جدیدتری به بازار آید، ولی به نظر می‎رسد سامسونگ تغییری در اکثریت موارد ایجاد نکرده است. گرچه این گزارش ادعا می‎کند که می‎توانیم انتظار وجود یک پورت USB-C را داشته باشیم.

هم‎چنین زاویه‎ی مشاهده و ابعاد هدست جدید واقعیت مجازی سامسونگ ممکن است تغییراتی داشته باشند که طبق این وب‎سایت ابعاد این گجت برابر با 207 در 122 در 98.5 میلی‎متر است و میدان دید جدید آن به 110 درجه توسعه داده شده است، در حالی‎که این مقدار در مدل قبلی 96 درجه بوده است. احتمالا تغییراتی که در ابعاد هدست Gear VR سامسونگ ایجاد شده به منظور جا دادن گلکسی نوت 7 در پیش روی این شرکت است که در روز 12 مرداد از آن رونمایی خواهد شد.

ما مطمئن نیستیم که چه زمانی از هدست جدید Gear VR رونمایی خواهد شد ولی با توجه به تاریخ رونمایی نوت 7 در روز سه شنبه، احتمال این وجود دارد که در طی آن رویداد اطلاعات بیشتری دریافت کنیم. از طرف دیگر نمایشگاه IFA در شهریورماه برگزار خواهد شد و اگر خبری از هدست مذکور در هفته‎ی بعد نشد، در ماه‎های آتی امیدواریم اطلاعات بیشتری از آن بشنویم.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال