گزارش جدید نشان می‎دهد عرضه آیفون 8 ممکن است به سال 2018 موکول شود

اخیرا ما شایعات زیادی در خصوص میزان موجودی آیفون 8 شنیده‎ایم، به همراه این‎که دستگاه مذکور ممکن است با تاخیر و آن‎هم در مقادیر محدود عرضه شود. حال آخرین گزارش‎های تحلیل‎گران اعلام می‎کنند سال 2018 ممکن است تاریخ ورود این گوشی به بازار محسوب شود. این گفته ادعای تحلیل‎گران شرکت مالی و خدمات بانکی Deutsche […]

اخیرا ما شایعات زیادی در خصوص میزان موجودی آیفون 8 شنیده‎ایم، به همراه این‎که دستگاه مذکور ممکن است با تاخیر و آن‎هم در مقادیر محدود عرضه شود. حال آخرین گزارش‎های تحلیل‎گران اعلام می‎کنند سال 2018 ممکن است تاریخ ورود این گوشی به بازار محسوب شود. این گفته ادعای تحلیل‎گران شرکت مالی و خدمات بانکی Deutsche Bank است.

گزارش تحلیل‎گران این شرکت مبتنی بر گزارش وب‎سایت ValueWalk است که در آن اشاره شده است به دلیل کمبودی موجودی قطعات یا مشکلات فنی، این احتمال وجود دارد که آیفون 8 با تاخیر وارد بازار شود و شاهد عرضه‎ی آن در پاییز امسال نخواهیم بود، یعنی باز‎ه‎ی زمانی که اپل معمولا آیفون‎های جدید خود را عرضه می‎کند.

در این یادداشت تحقیقاتی آماده است “گزارشات نشان می‎دهد که در تقویم امسال خبری از عرضه‎ی آیفون 8 نیست، همان‎طور که در یادداشت‎های تحقیقاتی قبلی خود نوشته بودیم، چندین گزارش از منابع زنجیره‎ی تامین نشان می‎دهد که کمبودی موجودی قطعات یا مشکلات فنی می‎توانند دلیل تاخیر عرضه‎ی دستگاه رده‎بالای آیفون 8 در پاییز امسال باشند. به اعتقاد ما این گزارش تاکیدی بر عدم قطعیت زمان‎بندی همیشگی اپل برای عرضه‎ی نسل بعدی آیفون است.”

این خبر یادآور گزارش‎های قبلی است که ادعا می‎کردند به علت استفاده از قطعات سفارشی برای آیفون 8، شرکت‎ها در سرهم‎بندی آن‎ها به مشکل برخورده‎اند. به یاد داشته باشید این تاخیر اگر درست باشد، ظاهرا تنها در خصوص آیفون 8 و نه دو مدل iPhone 7s و 7s Plus است، یعنی دستگاه‎هایی که گفته می‎شود در کنار آیفون 8 عرضه می‎شوند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال