عرضه آیفون 8 به آبان ماه موکول می‎شود

زمانی که اپل یک شرکت تامین‎کننده‎ برای قطعات مورد نیاز خود را انتخاب می‎کند، این دلیل نه تنها به دلیل تضمینی برای تولید در مقادیر انبوه است بلکه هم‎چنین به این علت این که این قطعات با کیفیت بالایی تبدیل شوند که امکان استفاده از آن‎ها در آیفون جدید وجود داشته باشد. این امکان، اقدام […]

زمانی که اپل یک شرکت تامین‎کننده‎ برای قطعات مورد نیاز خود را انتخاب می‎کند، این دلیل نه تنها به دلیل تضمینی برای تولید در مقادیر انبوه است بلکه هم‎چنین به این علت این که این قطعات با کیفیت بالایی تبدیل شوند که امکان استفاده از آن‎ها در آیفون جدید وجود داشته باشد. این امکان، اقدام کوچکی نیست که حتی شرکت‎هایی در حد فاکس‎کان از انجام آن هراس نداشته باشند و امسال، اپل قصد دارد آیفون خود را با قابلیت مهمی همراه کند که در گذشته ندیده بودیم یعنی آیفون 8 مجهز به نمایشگر اولدخواهد بود.

بخش خبری Asian Review وب‎سایت Nikkei گزارش می‎دهد که تامین‎کنندگان قطعات آیفون در تلاش هستند خود را با جدول‎زمانی مطلوب اپل برای تولید قطعات مختلف نسل جدید آیفون وفق دهند و این قطعاتشامل مواردی همچون میلیون‎ها پنل اولد سامسونگ می‎شود تا مدار شارژ بی‎سیم. حتی مادربورد جدید و کوچک این گوشی با مشکلات تولید از نظر کمیت و دقت روبرو شده است. این بورد شارژ بی‎سیم گفته می‎شود هم‎چنان بیش از حد داغ می‎کند در حالی‎که براساس گفته‎ی یکی از تحلیل‎گران شرکت IDC یعنی Sean Kao “طراحی جدیدی برای یک بورد مدار چاپی به مراتب کوچک‎تر به چشم می‎خورد که اجازه به استفاده از باتری قوی‎تری را برای آیفون در پیش رو می‎دهد…اما هم‎چنان مقداری مشکلات در بخش کیفی برای غلبه بر تولید انبوه بدون دردسر آن وجود دارد.”

در رابطه با پنل‎های اولد سامسونگ، بایستی گفت که تولید آن‎ها با مشکلات مشخص نشده‎ای روبرو شده است. اپل گفته می‎شود که سفارش 70 تا 90 میلیون پنل اولد با کیفیت بالا به شرکت کره‎ای داده است اما تولید انبوه آن با مشکل روبرو شده است و به جای آغاز عرضه‎ی اولین دسته از نمایشگرهای آیفون 8 در خردادماه، این سفارش‎ها در اواخر تیرماه یا حتی در مردادماه در اختیار فاکس‎کان قرار می‎گیرد. بنابراین، تاریخ عرضه‎ی آیفون 8 ممکن است در بهترین حالت به اوایل آبان‎ماه یا اواسط آن کشیده شود، گرچه ممکن است حتی این گوشی هم‎‎چنان طی رویداد همیشگی اپل در شهریورماه معرفی شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال