شایعه: گوشی Oppo R9S ماه آینده عرضه می‌شود

آخرین اخبار مربوط به گوشی Oppo R9S تاریخ عرضه‎ی رسمی آن را 22 شهریورماه معرفی کرده بودند، ولی این اتفاق رخ نداد. حالا طبق شایعه‎ی جدید که از کشور چین به گوش می‎رسد، اگر اوضاع طبق منوال پیش برود، این دستگاه مهرماه معرفی خواهد شد. طبق گفته‎ی این شایعه، این گوشی دارای یک فناوری لرزش‎گیر […]

آخرین اخبار مربوط به گوشی Oppo R9S تاریخ عرضه‎ی رسمی آن را 22 شهریورماه معرفی کرده بودند، ولی این اتفاق رخ نداد. حالا طبق شایعه‎ی جدید که از کشور چین به گوش می‎رسد، اگر اوضاع طبق منوال پیش برود، این دستگاه مهرماه معرفی خواهد شد.

طبق گفته‎ی این شایعه، این گوشی دارای یک فناوری لرزش‎گیر تصویر است که توسط تکنولوژی شرکت اوپو یعنی OPPO SmartSensor مدیریت می‎شود، و هم‎چنین یک فناوری شارژ Super VOOC که اوایل سال جاری میلادی این برند چینی آن را به نمایش گذاشته بود.

محض یادآوری باید بگوییم، طبق اطلاعاتی که تا کنون شنیده شده است، این گوشی دارای چیپست اسنپ‎دراگون 615 شرکت کوالکام و یک نمایشگر 5.5 اینچی با دقت فول‎ اچ‎دی است. در پشت این گوشی یک دوربین 13 مگاپیکسلی و در جلو یک سنسور 16 مگاپیکسلی دیده می‎شود و این گوشی‎هوشمند از یک باتری با گنجایش 2850 میلی‎آمپر ساعت بهره می‎برد.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال