در سه‎ماهه اول سال 2017 پرفروش ترین گوشی‎هوشمند اندرویدی Oppo R9s بوده است

اگر فردی از شما سوال کند که عنوان پر فروش‎ترین گوشی‎هوشمند اندرویدی در جهان در سه‎ماهه‎ی اول سال 2017 به چه گوشی می‎رسد، جواب شما چه چیزی خواهد بود؟ یقینا نام شرکت “سامسونگ” در آن قرار دارد. اما اشتباه می‎کنید. پر فروش‎ترین گوشی اندرویدی در جهان در این بازه‎ی زمانی (دی‎ماه تا فروردین‎ماه) گوشی Oppo […]

اگر فردی از شما سوال کند که عنوان پر فروش‎ترین گوشی‎هوشمند اندرویدی در جهان در سه‎ماهه‎ی اول سال 2017 به چه گوشی می‎رسد، جواب شما چه چیزی خواهد بود؟ یقینا نام شرکت “سامسونگ” در آن قرار دارد. اما اشتباه می‎کنید. پر فروش‎ترین گوشی اندرویدی در جهان در این بازه‎ی زمانی (دی‎ماه تا فروردین‎ماه) گوشی Oppo R9s بوده است.

این قضیه واقعا حیرت‎آور است، اما توضیح شکست تمامی مدل‎های سامسونگ یقینا ربطی به فاجعه‎ی نوت 7 دارد. اگر این دستگاه در این بازه‎ی زمانی در بازار وجود داشت، یقینا R9s شرکت Oppo را شکست می‎داد.

هم‎چنین بایستی اشاره داشت که این شرکت چینی این گوشی را رسما تنها وارد تعدادی بازار منتخب کرده است تا به دنبال آن کسب آمار فروش 8.9 میلیون دستگاه در سه‎ماهه‎ی اول سال جاری میلادی شگفت‎انگیز به شمار رود. به طور کلی، R9s سومین گوشی‎هوشمند از نظر محبوبیت در این بازه‎ی زمانی محسوب می‎شود و دو گوشی اپل یعنی آیفون 7 و آیفون 7 پلاس به ترتیب در رتبه‎های اول و دوم قرار دارند.

مدل معمولی آیفون 21.5 میلیون دستگاه فروش داشته که این آمار برای مدل پلاس 17.4 میلیون دستگاه است، اما مجددا در نظر داشته باشید این دو دستگاه تقریبا در هر گوشه از جهان به چشم می‎خورند، در حالی‎که Oppo R9s با کسب رتبه‎ی سوم داستان کاملا متفاوتی در این خصوص دارد. اولین گوشی سامسونگ در این لیست (Galaxy J3 (2016 به شمار می‎رود که رتبه‎ی چهارم را به آمار فروش 6.1 میلیون دستگاهی به دست آورده است و (J5 (2016 در جایگاه بعدی با آمار فروش 5 میلیونی خود قرار دارد.

به طور کلی، این 5 گوشی یک ششم کل گوشی‎های هوشمند عرضه شده در جهان در طول سه‎ماهه‎ی اول 2017 را به خود اختصاص داده‎اند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال