نوت‌بوک 9 جدید سامسونگ طراحی زیبا و وزنی سبک خواهد داشت

سامسونگ امروز از نوت‌بوک جدید خود با نام Notebook 9 پرده‌برداری کرد. این نوت‌بوک جدید وزنی سبک و طراحی چشم‌نوازی خواهد داشت و امکانات پیشرفته‌ای دارد که بهترین تجربه در بخش‌های عملکرد، ارتباطات و امنیت را در اختیار کاربر خود قرار میدهد. این نوت‌بوک وزن بسیار سبکی در حدود 800 گرم دارد که از صفحه نمایشی […]

سامسونگ امروز از نوت‌بوک جدید خود با نام Notebook 9 پرده‌برداری کرد. این نوت‌بوک جدید وزنی سبک و طراحی چشم‌نوازی خواهد داشت و امکانات پیشرفته‌ای دارد که بهترین تجربه در بخش‌های عملکرد، ارتباطات و امنیت را در اختیار کاربر خود قرار میدهد.

این نوت‌بوک وزن بسیار سبکی در حدود 800 گرم دارد که از صفحه نمایشی 13.3 اینچی بهره میگیرد. با توجه به گفته‌های شرکت سامسونگ، این نوت‌بوک در حال حاضر سبکترین نوت‌بوک موجود در بازار می‌باشد. وزن کم این دستگاه باعث جابجایی سریع و آسان آن در کوله پشتی می‌شود. نسخه‌ی دیگری از این دستگاه نیز معرفی شده است که صفحه‌نمایشی 15 اینچی دارد. هر دو دستگاه از صفحه نمایش‌هایی فوق باریک با کیفیت Full HD استفاده می‌کنند. همچنین، طراحی این صفحه‌نمایش و لبه‌هایش، آن را به یکی از دستگاه‌هایی تبدیل کرده است که نسبت صفحه‌نمایش به قاب جلویی دستگاه بسیار نزدیک به هم می‌باشد. این صفحه‌نمایش قابلیت چرخش 180 درجه‌ای برای استفاده‌های گوناگون بوسیله‌ی کاربر خود را دارا می‌باشد. سامسونگ گفته است در این دستگاه خود با استفاده از فناوری Micro Arc Oxidation Rigidity موفق به افزودن قابلیت‌های ارتجاعی، یکپارچگی و مقاوت دستگاه در برابر گرما و شوک شده است.

Samsung Notebook 9 به آخرین نسل پردازنده‌های Core i5 یا Core i7 شرکت اینتل با حافظه‌ی سریع‌تر مجهز شده است. سامسونک همچنین، قول بازدهی 7 ساعته‌ی باتری این دستگاه‌ها را داده است. باتری این دستگاه قابلیت بازدهی 2.1 ساعت تنها با 20 دقیقه شارژ را داراست.

این دستگاه همچنین از یک پورت USB از نوع C برای انتقال سریع‌تر اطلاعات استفاده میکند. حسگر اثر انگشت نیز با پشتیبانی از قابلیت‌های امنتی Windows Hello در این دستگاه وجود دارد. وب‌کم با کیفیت 720p، چیپ ارتباطات با 802.11ac 2X2 Wi-Fi، و دو اسپیکر 1.5 وات از دیگر مشخصه‌های این محصول جدید شرکت کره‌ای سامسونگ می‌باشد.

هنوز درمورد قیمت و زمان عرضه این محصول اطلاعات تایید شده‌ای در دست نیست.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال