سامسونگ چند اولترابوک جدید از سری Notebook 9 خود را عرضه کرد

با اینکه هیچ‌وقت محصولاتی که آنها را با نام “اولترابوک” می‌شناسیم هیچ‌وقت آنطور که اینتل انتظار آن را داشت، موفق نشد، هنوز هم لپتاپ‌هایی با این برند در حال عرضه بوده و به صورت کامل ناپدید نشده‌اند. حالا باز هم لپتاپ‌های سبک و بسیار باریکی که برخی به دنبال عرضه‌ی آنها هستند، در بازار دیده […]

با اینکه هیچ‌وقت محصولاتی که آنها را با نام “اولترابوک” می‌شناسیم هیچ‌وقت آنطور که اینتل انتظار آن را داشت، موفق نشد، هنوز هم لپتاپ‌هایی با این برند در حال عرضه بوده و به صورت کامل ناپدید نشده‌اند. حالا باز هم لپتاپ‌های سبک و بسیار باریکی که برخی به دنبال عرضه‌ی آنها هستند، در بازار دیده شده و شرکت‌هایی همچون سامسونگ به موفقیت آنها ایمان دارند.

چندی پیش در نمایشگاه CES 2016 بود که شرکت سامسونگ به صورت رسمی از لپتاپ‌ها یا بهتر است بگوییم “اولترابوک”‌های سری Notebook 9 خود رونمایی نمود. در آن زمان برخی از اطلاعات فنی مربوط به این لپتاپ‌ها را منتشر نموده و زمان عرضه‌ی آنها را نیز اوایل سال 2016 اعلام نمود. حالا که به زمان عرضه‌ی این لپتاپ‌ها رسیده‌ایم، سامسونگ اطلاعاتی در مورد قیمت این محصولات را نیز منتشر نموده که در ادامه به آنها اشاره خواهیم داشت.

قیمت پایه‌ای که سامسونگ برای لپتاپ‌های جدید خود در نظر گرفته، 999 دلار برای مدل 13.3 اینچی و 1199 دلار برای مدل 15 اینچی می‌باشد. مدل 13.3 اینچی از این لپتاپ واقعا یک “اولترابوک” است و با اینکه صفحه‌نمایشی بزرگ‌تر از 13 اینچی داشته، وزنی آن تنها 1.9 پوند می‌باشد. این در حالیست که مک‌بوک اپل با صفحه‌نمایشی 12 اینچی، 2.03 پوند وزن داشته و مک‌بوک ایر نیز با صفحه‌نمایش 13.3 اینچی کمی‌ سنگین‌تر می‌باشد. البته قیمت پایین این لپتاپ نباید شما را به سوی محصولات ارزان‌قیمت و بی‌کیفیت هدایت کند. سبک‌ترین و البته ارزان‌ترین مدل از این لپتاپ به پردازنده‌ی Core i5 از سری Skylake اینتل، 8 گیگابایت حافظه‌ی رم، صفحه‌نمایشی با رزولوشن 1920×1080 و همینطور یک هارد جامد 256 گیگابایتی مجهز شده که می‌تواند قدرت فوق‌العاده بالای این لپتاپ را نشان دهد.

اگر شما به دنبال خرید یک کامپیوتر قدرتمندنر و بزرگ‌تر هستید، لپتاپ 15 اینچی از سری Notebook 9 می‌تواند با وزنی معادل با مک‌بوک ایر 13.3 اینچی، انتخابی بسیار خوب باشد. این لپتاپ نیز 200 دلار گران‌تر بوده و 1199 دلار قیمت دارد، اما باید اشاره کنیم که پردازنده‌ی به کار رفته در این لپتاپ از سری Core i7 اسکا‌ی‌لیک بوده و مابقی مشخصات فنی همانند نسخه‌ی ارزان‌تر می‌باشد.

سامسونگ سعی کرده تا سبد محصولات و خانواده‌ی Notebook 9 خود را کامل کرده و انتخاب‌های بیشتری را پیش روی کاربران قرار دهد. به دنبال این موضوع، دو لپتاپ دیگر Pro و Spin (که به ترتیب به نسخه‌ی تقویت‌شده لپتاپ‌های 15 اینچی و 13.3 اینچی سری Notebook 9 مربوط می‌شوند)، معرفی نماید. اینطور که سامسونگ اعلام کرده، قیمت نسخه‌ی 13.3 اینچی یا Spin از محصولات خود با داشتن پردازنده‌ی Core i7، قیمتی معادل با 1299 دلار خواهد داشت و نسخه‌ی 15 اینچی ای Pro نیز با صفحه‌نمایش 4K و پردازنده‌ی Core i7، قیمتی برابر با 1499 دلار خواهد داشت.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال