ابزار جدید نسخه تجاری واتساپ برای کسب و کارها رونمایی شد

مارک زاکربرگ در مراسم آنلاین Conversations قابلیت جدیدی از نسخه تجاری واتساپ با نام WhatsApp Cloud API معرفی کرد که باعث تعامل بهتر کسب و کار ها با مشتریان خواهد شد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ابزار جدید نسخه تجاری واتساپ به کسب و کارها کمک می کند تا بتوانند به راحتی […]

مارک زاکربرگ در مراسم آنلاین Conversations قابلیت جدیدی از نسخه تجاری واتساپ با نام WhatsApp Cloud API معرفی کرد که باعث تعامل بهتر کسب و کار ها با مشتریان خواهد شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ابزار جدید نسخه تجاری واتساپ به کسب و کارها کمک می کند تا بتوانند به راحتی با مشتریان ارتباط داشته پیام ارسال کنند. این اپلیکیشن پیام رسان در سال ۲۰۱۸ ویژگی ای به نام WhatsApp Business API را معرفی کرده بود که با هدف کمک به توسعه دهندگان و کسب و کارها در سراسر جهان انجام گرفت. ویژگی WhatsApp Cloud API که به نوعی خدمات ابری رایگان خواهد بود توسط متا در واتساپ ارائه میشود.

 به گفته مارک زاکربرگ ویژگی WhatsApp Cloud API کسب و کار ها را از پرداخت هزینه برای سرور بی نیاز کرده و به آنها کمک می کند تا از طریق این پیام رسان بتوانند فوراً به مشتریان خود دسترسی پیدا کنند. به گفته وی در حال حاضر تعداد کاربران حساب های تجاری که از طریق این پیام رسان ارتباط برقرار می کنند بیش از یک میلیون کاربر در هر هفته است. آنها تلاش خواهند کرد محصولات و خدمات خود را از طریق این حساب ها پیدا کرده و اقلام و کالاهای روزمره را خریداری کنند.

واتساپ در سال ۲۰۱۴ توسط شرکت متا (فیسبوک سابق) خریداری شد و از آن زمان تاکنون نتوانسته هیچگونه درآمدی برای این شرکت به ارمغان بیاورد. از آن زمان تاکنون زاکربرگ عقیده داشته است تبلیغات در واتساپ ایده درستی به عنوان کسب درآمد نخواهد بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال