قابلیت جدید واتساپ برای ثبت واکنش نسبت به پیام های ارسالی

گفته می‌شود واتساپ روی قابلیت جدیدی کار می کند که امکان ثبت واکنش نسبت به پیام هارا خواهد داشت. این ویژگی جدید به نام Reaction Info به کاربر اجازه خواهد داد واکنش ها نسبت به پیام را مشاهده کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل از ‏ WABetainfo، قرار است […]

گفته می‌شود واتساپ روی قابلیت جدیدی کار می کند که امکان ثبت واکنش نسبت به پیام هارا خواهد داشت. این ویژگی جدید به نام Reaction Info به کاربر اجازه خواهد داد واکنش ها نسبت به پیام را مشاهده کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل از ‏ WABetainfo، قرار است قابلیت جدید واتساپ در برگه جداگانه با عنوان همه (All) مشخص شود که در آن اطلاعات مربوط به واکنش ها جمع آوری می شود. بدین ترتیب کاربران می‌توانند واکنش‌های ثبت شده دیگر کاربران را در این برگه به صورت کامل مشاهده کنند. همچنین در طرح جداگانه دیگری واکنش گروههای واتساپ نیز نسبت به آن پیام قابل مشاهده است. طبق گزارشی که این وبسایت منتشر کرده کاربر می تواند نسبت به پیام ارسال شده تنها یکبار واکنش نشان داده و از 6 ایموجی خاص برای واکنش استفاده کند.

این قابلیت اکنون در نسخه بتای iOS واتساپ به صورت آزمایشی وجود دارد و احتمالاً نسخه بتا اندروید آن نیز به زودی عرضه خواهد شد. هنوز قابلیت مشاهده واکنش های ثبت شده کاربران برای عموم ارائه نشده و در مرحله تست قرار دارد. زمان دقیق عرضه آن نیز مشخص نشده است.

واتساپ تلاش زیادی برای افزایش قابلیت‌های پیام‌ رسان خود انجام می دهد تا بتواند علاوه بر حفظ کاربران فعلی کاربران جدیدی را نیز جذب کند. به عنوان مثال هفته گذشته این پیام رسان امکان ساخت استیکر را به صورت شخصی برای کاربران فراهم کرده بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال