قابلیت جدید واتساپ برای توقف ضبط پیام های صوتی و ادامه مجدد آن

کلیه کاربران واتساپ می توانند در آینده از قابلیت جدید این برنامه برای توقف و از سرگیری مجدد ضبط مکالمه استفاده کنند. این قابلیت در پیام های صوتی به کاربر اجازه میدهد بدون ارسال پیام جداگانه، ادامه پیام قبلی را ضبط و ارسال کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل […]

کلیه کاربران واتساپ می توانند در آینده از قابلیت جدید این برنامه برای توقف و از سرگیری مجدد ضبط مکالمه استفاده کنند. این قابلیت در پیام های صوتی به کاربر اجازه میدهد بدون ارسال پیام جداگانه، ادامه پیام قبلی را ضبط و ارسال کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل از وبسایت WABetalnfo قابلیت جدید واتساپ در حال توسعه است و تنها نسخه پیش نمایش آن بصورت ویدئو منتشر شده است.

در این ویدئو مشخص است که توسط رابط کاربری جدیدی قابلیت پخش، مکث و آغاز مجدد در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. هنوز زمان انتشار عمومی این قابلیت برای کاربران مشخص نشده است. اما واتساپ تلاش دارد تا آن را در کوتاهترین زمان ممکن در اختیار همه کاربران قرار دارد.

 به نظر می رسد واتساپ توجه ویژه به بخش پیامهای صوتی دارد. زیرا پیش از این از توسعه قابلیت جدیدی برای شنیدن پیام های صوتی بدون حضور در صفحه چت خبر داده بود. البته به گفته وبسایت WABetalnfo قابلیت دیدن پیام‌های صوتی بیرون از چت نیز همانند قابلیت جدید در حال توسعه است. کاربران نسخه بتا و آزمایش کنندگان نیز آن را در اختیار ندارند. اما احتمالاً واتساپ به زودی آن را در اختیار کاربران قرار خواهد داد. هم اکنون نسخه بتای این برنامه با قابلیت جدید پیامهای محو شونده قابل دسترسی است

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال