قابلیت جدید واتساپ؛ استفاده از والپیپر مستقل به ازای هر چت

در آخرین بروز رسانی واتساپ، کاربران می‌توانند برای هر چت یک والپیپر متفاوت انتخاب کنند. هچنین در این به‌روزرسانی امکان جستجوی استیکر با استفاده از ایموجی و نوشته نیز فراهم خواهد شد. به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، این بار نیز واتساپ با بروزرسانی جدید خود کاربران را غافلگیر کرده است. اکنون کاربران می توانند […]

در آخرین بروز رسانی واتساپ، کاربران می‌توانند برای هر چت یک والپیپر متفاوت انتخاب کنند. هچنین در این به‌روزرسانی امکان جستجوی استیکر با استفاده از ایموجی و نوشته نیز فراهم خواهد شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، این بار نیز واتساپ با بروزرسانی جدید خود کاربران را غافلگیر کرده است. اکنون کاربران می توانند برای هر چت یک والپیپر مجزا انتخاب کرده و استیکر های مورد نیاز خود را نیز از طریق ایموجی و یا نوشته پیدا کنند. این دو ویژگی می تواند بسیار مورد توجه کاربران قرار بگیرد.

در این بروزرسانی دو دسته تاریک و روشن نیز به اپلیکیشن واتساپ اضافه شده که وظیفه آن نیز هماهنگی با تنظیمات‌گوشی خواهد بود. اگر کاربر تنظیمات گوشی خود را در حالت دارک مود قرار داده باشد. و.اتساپ نیز به طور خودکار به حالت دارک مود تبدیل خواهد شد. پیدا کردن استیکرها از طریق ایموجی و یا نوشته که پیش از این در تلگرام نیز مورد استفاده قرار گرفته بود اکنون در واتساپ نیز در دسترس کاربران خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال