تبلت‌ها و گوشی‌های هوشمند جدید نوکیا تا پایان سال وارد بازار می‌شوند

براساس گزارشات منتشر شده از Mike Wang، عضو ارشد مدیریتی نوکیا چین، این کمپانی قرار است تا پایان سال میلادی کنونی تعداد سه تا چهار دستگاه شامل گوشی هوشمند و تبلت را به بازارهای فروش عرضه نماید. گر چه ممکن است مراسم رسمی معرفی این محصولات در ابتدای سال 2017 در نظر گرفته شود. اگر خبرهای […]

براساس گزارشات منتشر شده از Mike Wang، عضو ارشد مدیریتی نوکیا چین، این کمپانی قرار است تا پایان سال میلادی کنونی تعداد سه تا چهار دستگاه شامل گوشی هوشمند و تبلت را به بازارهای فروش عرضه نماید. گر چه ممکن است مراسم رسمی معرفی این محصولات در ابتدای سال 2017 در نظر گرفته شود.

اگر خبرهای مربوط به این شرکت را تا به امروز دنبال کرده باشید، این کمپانی فنلاندی برنامه‌ خود مربوط به آینده را منتشر کرده است که در آن بازگشت این شرکت قدیمی و البته مشهور به دنیا گوشی‌های هوشمند به چشم می‌خورد. شرکت تازه تاسیس HMD قرار است گوشی‌های شرکت نوکیا را طراحی کند و از طرفی کمپانی فاکس کان نیز مراحل مربوط به مونتاژ و ساخت آن را به دست خواهد گرفت.

در هر صورت بر اساس شایعاتی که به تازگی منتشر شده‌اند شرکت نوکیا در حال کار کردن بر روی دو گوشی هوشمند حرفه‌ای و سطح بالا است که از تراشه قدرتمند اسنپدارگون 820 کوالکام استفاده می‌کنند. یکی از آنها دارای نمایشگری 5.2 اینچی بوده و صفحه نمایش دیگری نیز 5.5 اینچی است. دقت تصویر و پنل نمایشی این دو گوشی نیز QHD OLED خواهد بود. هر دو گوشی از دوربین اصلی با دقت 22.6 مگاپیکسل برخوردار بوده و براساس شنیده‌ها این دو گوشی از به طور پیشفرض از نسخه 7.0 سیستم عامل اندروید به نام نوقا استفاده خواهند کرد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال