اطلاع رسانی

رویداد تجربه محور هوش مصنوعی در صنعت، پنجشنبه ۲۹ اردیبهشت برگزار می‌شود

با هدف به‌اشتراک‌‌گذاری تجربیات توسعه محصولات مبتنی بر هوش مصنوعی و علوم داده و با حضور متخصصانی از شرکت‌های معتبر ایرانی و بین المللی، رویداد تجربه محور هوش مصنوعی ایران توسط کارگزاری مفید برگزار می‌شود. رویداد تجربه محور هوش مصنوعی در صنعت، فرصتی برای گردهم‌آیی متخصصان و فعالان حوزه هوش مصنوعی، یادگیری ماشین و علوم […]

با هدف به‌اشتراک‌‌گذاری تجربیات توسعه محصولات مبتنی بر هوش مصنوعی و علوم داده و با حضور متخصصانی از شرکت‌های معتبر ایرانی و بین المللی، رویداد تجربه محور هوش مصنوعی ایران توسط کارگزاری مفید برگزار می‌شود.

رویداد تجربه محور هوش مصنوعی در صنعت، فرصتی برای گردهم‌آیی متخصصان و فعالان حوزه هوش مصنوعی، یادگیری ماشین و علوم داده در کشور است تا از تجربیات حاضرین همایش در مواجهه با چالش های توسعه محصولات هوش مصنوعی و علوم داده بهره‌مند شوند.

رویداد یک روزه هوش مصنوعی و علوم داده که ۲۹ اردیبهشت سال جاری در مرکز همایش‌های بین‌الملی صداوسیما توسط کارگزاری مفید برگزار می‌شود، فرصت مغتنمی است برای صاحبان کسب‌وکارها، فعالان حوزه هوش مصنوعی، دانشمندان داده، دانشجویان و کلیه علاقه‌مندان به این حوزه تا از زبان متخصصان با آخرین تحولات و چالش‌های هوش مصنوعی و علوم داده در کسب‌وکارها آشنا شوند.

سخنرانان کلیدی رویداد تجربه‌محور هوش مصنوعی، متخصصانی هستند که علاوه بر تحصیل در دانشگاه‌های معتبر ایران و جهان، تجربیات ارزشمندی به واسطه فعالیت در شرکت‌های فناوری‌محور به عنوان بنیانگذار، مدیر یا دانشمند ارشد، اندوخته‌اند. از این میان می‌توان به حضور دکتر محمد شکوهی‌یکتا، دانشمند ارشد کاربردی داده شرکت مایکروسافت، دکتر مرضیه طاهایی دانشمند یادگیری ماشین شرکت هوآوی، دکتر علی زارع زاده مدیر‌ هوش مصنوعی کارگزاری مفید، دکتر محمد‌حسین رهبان عضو هیات علمی دانشگاه شریف،  و مدیرانی از شرکت های تپسی، بلوبانک، تپسل و هومن‌ژن اشاره کرد.

این همایش را می‌توان نخستین رویداد تجربه محور هوش مصنوعی ایران نامید که فعالان و متخصصان هوش مصنوعی و علوم داده کشور را گرد‌هم آورده و فرصت مناسبی برای شبکه‌سازی در جامعه هوش مصنوعی و علوم داده ایران خواهد بود.

این رویداد روز پنجشنبه 29 اردیبهشت 1401 از ساعت 8 الی 17 در مرکز همایش‌های صدا و سیما برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان برای حضور می‌توانند از طریق آدرس aixperience.io با جزئیات بیشتر آشنا شوند و ثبت‌نام کنند.

.

.

.