مبلمان اداری خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

مبلمان اداری یکی از اولویت های اساسی برای تجهیز هر سازمانی است. برای انتخاب و خرید مبلمان اداری باید دقت و وسواس خاصی را به خرج دهیم زیرا بیشتر زمان کارمندان و حتی مراجعین با مبلمان اداری می گذرد در نتیجه راحتی را باید مد نظر قرار دهیم. در ادامه سعی کردیم از نگاه ژاویز […]

مبلمان اداری یکی از اولویت های اساسی برای تجهیز هر سازمانی است. برای انتخاب و خرید مبلمان اداری باید دقت و وسواس خاصی را به خرج دهیم زیرا بیشتر زمان کارمندان و حتی مراجعین با مبلمان اداری می گذرد در نتیجه راحتی را باید مد نظر قرار دهیم. در ادامه سعی کردیم از نگاه ژاویز به ویژگی های مبلمان اداری خوب بپردازیم پس در ادامه همراه ما باشید.

مبلمان اداری شامل کدام موارد می گردد؟

همانطور که پیش تر هم به آن اشاره شده است مبلمان اداری شامل فایل های اداری، کتابخانه ها، میز اداری، میز کارمندی، میز مدیریت، پارتیشن اداری،‌ میز کنفرانس، مبلمان انتظار و صندلی های کارمندی و مدیریتی می باشد.

نکاتی برای انتخاب مبلمان اداری

در زیر سعی کردیم نکات و ویژگی های مهمی را برای انتخاب مبلمان اداری بیان کنیم که بهتر است هنگام انتخاب و خرید به آن ها توجه کنید.

توجه به سبک دکوراسیون محیط اداری خود

دقت به اصول ارگونومی

در نظر گرفتن طراحی مبلمان اداری

توجه به ابعاد و اندازه فضا و محیط اداری

دقت داشته باشید که مبلمان اداری مناسب در جذب مشتری و روابط داخلی و خارجی سازمان تاثیر گذار است همچنین باید گفت که مبلمان اداری و تمامی تجهیزات اداری نشان دهنده ارزش و فرهنگ سازمان شماست.

مبلمان اداری

برای بزرگنمایی کلیک کنید

از جمله مهمترین ویژگی های یک مبلمان اداری خوب می توان به جنس و کیفیت آن اشاره کرد. بهتر است قبل از خرید با ویژگی های یک مبلمان اداری خوب آشنایی لازم را داشته باشید. در ادامه ویژگی های بیشتری را درباره یک مبلمان اداری خوب بیان می کنیم.

ویژگی های یک مبلمان اداری خوب

مبلمان اداری همانند مبلمان خانگی نیست و به دلیل استفاده بیش از ۸ ساعت کارمندان از آن، یکی از معیار های اصلی برای انتخاب مبلمان اداری راحتی و آسودگی است. اما راحتی آسودگی به معنای نرم بودن مبلمان اداری نیست بلکه مبلمان اداری نسبت به مبلمان خانگی باید سفت و محکم تر باشد به گونه ای که در صورت فشار دادن ۲ انگشت فرو نرود. در این صورت است که اصول و ساختار ارگونومیک رعایت شده است.

ویژگی صندلی اداری مناسب

یک صندلی اداری مناسب باید کمر و گردن و پشت فرد به خوبی پوشش دهد به گونه ای که فرد دچار خستگی نشود.

توجه به رنگ مبلمان اداری

سعی کنید هنگام انتخاب مبلمان اداری رنگ های خنثی را در اولویت انتخاب خود قرار دهید.

توجه به وزن و ابعاد

توجه به وزن و ابعاد مبلمان اداری، به گونه ای که اگر نیاز به جابجایی و نقل مکان بود افراد بتوانند به راحتی آن را جابجا کنند و مشکلی به وجود نیاید. همچنین باید گفت ابعاد مبلمان اداری باید به گونه ای باشد که افراد هنگام عبور و مرور دچار مشکل نشوند.

توجه به جنس و کیفیت

یکی از اصلی ترین و مهم ترین ویژگی های مبلمان اداری جنس و کیفیت است حتما هنگام انتخاب و خرید به جنس پارچه و پایه مبلمان توجه نمایید تا کارمندان و حتی ارباب رجوع بتوانند روی آن احساس راحتی داشته باشند.

ویژگی میز اداری مناسب

در هر بخشی از سازمان و فضای اداری، میز های اداری به چشم می خورند و گاها ممکن است در زمان انتخاب و خرید مبلمان اداری چندان به مسئله انتخاب میزهای اداری توجه نشود.

بهتر است هنگام انتخاب و خرید میزها و مبلمان اداری به کاربری آن ‌‌‌و فضای کاری خود توجه نمایید. میزها هم همانند سایر مبلمان اداری دارای دسته بندی متفاوتی است همانند میز اتاق کنفرانس، میز مدیریت، میزهای جلو مبلی،‌ میز کارشناسی و … که بسته به فضا و کاربری آن تعیین می گردد.

به طور خلاصه می توان گفت که:

مبلمان اداری مدرن

برای بزرگنمایی کلیک کنید

اگر بخواهیم به طور خلاصه ویژگی یک مبلمان اداری خوب را معرفی کنیم، باید بگوییم مبلمان اداری خوب بهتر است با سایر بخش های سازمان هماهنگ باشد و با سبک دکوراسیون اداری متفاوت نباشد همچنین زیبایی آن چشمگیر باشد.

کلام پایانی

ژاویز با بهره گیری از تکنولوژی و دستگاه های بروز همواره تلاش نموده است که مبلمان اداری را با بالاترین کیفیت و از متریال هایی مرغوب تولید نماید.

شرکت ژاویز با سال ها تجربه در زمینه تولید پارتیشن و مبلمان اداری توانسته با شرکت ها و سازمان های بزرگ و معتبری همکاری داشته باشد و رضایت تمامی مشتریان خود را بدست آورد که این بزرگترین افتخار مجموعه ما در تمامی طول فعالیت خود است. برای پیوستن به خانواده بزرگ ژاویز می توانید با شماره تلفن ۰۲۱۴۴۹۵۵۷۵۴ در ارتباط باشید.