بهترین قالب های سایت کدام اند؟

قالب سایت های وردپرس با ظاهری تاثیرگذار و عملکرد کاربرپسند به ارتقای برندهای آنلاین در فروشگاه های اینترنتی کمک می کنند. در این مقاله، ما برخی از بهترین قالب های وردپرس را برای ساخت وب سایت های آموزشی، شرکتی، فروشگاهی، خبری و …معرفی می کنیم. همه این قالب ها با هزینه کمی یک وب سایت […]

قالب سایت های وردپرس با ظاهری تاثیرگذار و عملکرد کاربرپسند به ارتقای برندهای آنلاین در فروشگاه های اینترنتی کمک می کنند. در این مقاله، ما برخی از بهترین قالب های وردپرس را برای ساخت وب سایت های آموزشی، شرکتی، فروشگاهی، خبری و …معرفی می کنیم. همه این قالب ها با هزینه کمی یک وب سایت قدرتمند، مدرن و با عملکرد بالا را ارائه می دهند.

برای بزرگنمایی کلیک کنید

قالب سایت وردپرس چیست؟

پوسته وردپرس یا قالب سایت مجموعه ای از فایل های گرافیکی، فایل‌های جاوا اسکریپت، CSS و کد است که ظاهر کلی وب سایت شما را ایجاد می کند. یکی از دلایل محبوبیت وردپرس قالب های متنوع و جذاب آن است. برای نمونه یک قالب چند منظوره وردپرس می تواند هر امکانی را که یک مدیر ممکن است برای وب سایتش نیاز داشته باشد را ارائه می دهد. بطور خلاصه می توان گفت شما می توانید با بهترین قالب های وردپرس بدون دانستن یک خط کد یک وب سایت با کیفیت حرفه ای بسازید.

بهترین قالب های سایت کدامند؟

در ادامه 10 مورد از بهترین قالب های وردپرس که با سرعت، سئو، طراحی واکنشگرا و انواع طرح بندی می توانند براحتی جوابگوی نیاز کاربران باشند و به رضایت مشتریان کمک می کنند را معرفی می کنیم:

برای بزرگنمایی کلیک کنید

.1قالب وودمارت

قالب WoodMart یک پوسته وردپرس چند منظوره است که می توان از آن برای استایل دادن به هر نوع وب سایتی استفاده کرد. صفحه تنظیمات و تم اختصاصی ووودمارت صدها گزینه سفارشی سازی برای تغییر تنظیمات را ارائه می دهد. قالب وودمارت بیش از 70 طرح وب سایت های واکنش گرا و از پیش ساخته شده دارد و شما می توانید از قالب وودمارت برای ساخت هر نوع فروشگاه آنلاین استفاده کنید. قالب وودمارت از افزونه ووکامرس برای راه اندازی فروشگاه های اینترنتی پشتیبانی کامل می‌کند.

2. قالب آسترا

برای بزرگنمایی کلیک کنید

قالب Astra یکی از بهترین قالب های سایت و  پرفروش ترین قالب های وردپرس در جهان است. بخشی از این محبوبیت به کیفیت وب ‌سایت‌های ساخته شده، عناصر صفحه و تا حدودی به سهولت استفاده از آن مربوط می‌شود.

قالب آسترا دارای چند تم متنوع است که بیشتر کاربردهای موردنیاز کاربران را پوشش می دهد. آسترا با طیف وسیعی از موضوعات مربوط به موسسات آموزشی، گزینه ای بسیار مناسب برای ایجاد وب سایت دوره های آنلاین است.

3.قالب اکسترا

قالب Extra یک تم همه کاره و چند منظوره است که می تواند برای ایجاد تقریباً هر نوع وب سایتی با وردپرس استفاده شود. قالب اکسترا یک سایت شرکتی، فروشگاهی و… هستید قالب Extra می تواند قالب سایت مناسبی برای شما باشد.

4.قالب دیوی

قالب Divi یکی از محبوب ترین قالب های وردپرس چند منظوره است که شامل تعداد زیادی دمو می باشدکه تقریبا برای راه اندازی هر سایتی قابل استفاده است

قالب Divi با بیش از 800 طرح از پیش تعریف شده و بیش از 40 عنصر صفحه، در سفارشی سازی نامحدود است و می توانید هر ساختار وبی را که می خواهید ایجاد کنید. راه اندازی و عملکرد ساده قالب دیوی، سازگاری با صفحه ساز ویژوال کامپوزر، طرح های تمیز، مدرن از ویژگی های این قالب هستند.

5.قالب آوادا

قالب Avada چیزی بیش از یک قالب سایت وردپرس است. قالب آوادا قالب کامل با 77 دمو کودک، شرکتی، طراحی دکوراسیون، عکاسی و … مناسب برای برای انواع مختلف کسب و کارها را دارد. این پوسته وردپرس همیشه در لیست بهترین قالب های سایت قرار گرفته و بهترین قالب های وردپرس دارای صفحه ساز اختصاصی است و گزینه‌های زیادی برای سفارشی سازی دارد و می توانید هر به دلخواه تغییرات مورد نظرتان را بر روی قالب اعمال کنید.

6.قالب اجومال

قالب EduMall امکانات کاملی را برای ایجاد یک سایت آموزش الکترونیکی ارائه می دهد.  قالب اجومال تمام امکانات مورد نیاز برای اساتید، دانشجویان، دوره ها، کننده آزمون، مدیریت تکالیف را دارد همچنین قالب اجومال با المنتور سازگار است و این ویژگی یعنی بینهایت تغییر و سفارشی سازی را با قالب اجومال می توانید تنها با درگ دراپ کردن المان ها داشته باشید.

7.قالب بی تم

قالب Betheme یک قالب چند منظوره حرفه ای است که به راحتی می تواند برای هر نوع سایتی که قصد ایجاد آن را دارید بدون نوشتن هیچ کدی سفارشی سازی شود. افزونه المنتور حرفه ای که یک صفحه ساز حرفه ای است به صورت رایگان در این قالب قرار گرفته است.

8.قالب انفولد

قالب Enfold یک تم چند منظوره یکی از پرفروش ترین و کاربرپسندترین و بهترین قالب های سایت وردپرس در سراسر جهان است و شما می‌توانید از آن برای ساخت انواع مختلف وب‌سایت‌های فروشگاهی، شرکتی، خبری و… استفاده کنید. دارا بودن 40 دمو به شما کمک می کند به راحتی دمو مورد نظرتان را انتخاب کنید. قالب انفولد دارای صفحه سازاختصاصی است که به سرعت سایت کمک زیادی می کند و به راحتی می توانید سایتتان را سفارشی سازی کنید.

9.قالب دیجی لند

قالب Digiland، یکی از قالب های فروشگاهی وردپرس است که بنا به نیاز خاص بازارهای ایرانی با امکانات متنوع و منحصر بفرد طراحی شده است. قالب اختصاصی دیجی لند، محصولی ایرانی است که بعد از درخواست کاربران و نیاز سنجی بازار رونمایی شده است.

قالب دیجی لند با امکانات اختصاصی مانند خدمات پشتیبانی، بسته نصب آسان، واکنشگرا بودن، صفحه سازهای اورجینال، مگامنوی پیشرفته و… از بهترین قالب های سایت های فروشگاهی ایرانی است.

10. قالب استادیار

اگر به دنبال یک قالب نوین وردپرس در حوزه قالب های آموزشی است . قالب استادیار دارای 11دموهای متنوع طراحی شده با المنتور و ویژوال کامپوزر است و تمامی امکانات لازم برای طراحی یک سایت آموزشی را دارد.

در این مقاله با ده مورد از بهترین قالب های وردپرس آشنا شدیم. هزاران قالب زیبای وردپرس دیگر وجود دارد که برای انواع کاربردها در سایت ها بکار گرفته می شوند. هنگام انتخاب قالب وردپرس، قالب هایی مانند قالب وودمارت را در نظر بگیرید که امکان سفارشی سازی کافی برای رفع نیازهای شما را دارند. در نظر داشته باشید که وب سایت شما باید به سرعت بارگیری شود و قابلیت و امکانات زیادی داشته باشد تا تمام نیاز کاربران را برطرف کنید.