نکسوس بعدی که توسط هواوی ساخته شود از چیپست اسنپ‌دراگون 820 برخوردار خواهد بود

اخیرا چیپست اسنپدراگون 820 بسیار خبر ساز بوده است. بعد از انتشار خبر احتمال به کارگیری اسنپدراگوان 820 در پرچمدار سال آینده‌ی سری لومیا و خبر عملکرد خوب این چیپست در بنچمارک‌ها، خبری مبنی بر احتمال به کارگیری این چیپست در نکسوس سال 2016 توسط هوآوی نیز منتشر شده است. هوآوی، غول تلفن‌های هوشمند چینی، امسال […]

اخیرا چیپست اسنپدراگون 820 بسیار خبر ساز بوده است. بعد از انتشار خبر احتمال به کارگیری اسنپدراگوان 820 در پرچمدار سال آینده‌ی سری لومیا و خبر عملکرد خوب این چیپست در بنچمارک‌ها، خبری مبنی بر احتمال به کارگیری این چیپست در نکسوس سال 2016 توسط هوآوی نیز منتشر شده است.

هوآوی، غول تلفن‌های هوشمند چینی، امسال در تولید نکسوس 6 پی با گوگل همکاری داشت، اما شایعات خبر از همکاری مجدد هوآوی و گوگل برای دومین سال متوالی می دهند. حال که اسنپدارگون 820 نیز قدرتش ثابت شده، بعید به نظر نمی رسد تا قلب نکسوس سال 2016 از این چیپست قدرت بگیرد.

این خبر از سوی یک کارشناس صنایع الکترونیک چینی با نام Pan Jiutang منتشر شده است. او در این گزارش نام هوآوی را کنار بزرگانی چون سامسونگ، سونی، ال‌جی و موتورلا قرار می دهد، از نظر او این شرکت‌ها سال آینده تلفن‌های هوشمند قدرت گرفته از اسنپدراگون 820 را به بازار عرض خواهند کرد.

بسیار واضح است که گوگل علاقه‌ای به استفاده از چیپست رده بالای بومی هوآوی، Kirin 950 نشان نمی‌دهد. این چیپست اخیرا در هوآوی میت 8 نیز به کار گرفته شده است.

طبیعتا بسیار زود است که این اطلاعات را نهایی بدانیم، با شایعاتی که درباره اسنپدراگون 820 در حال پخش شدن است، استفاده از این چیپست در پرچمدار سال 2016 گوگل بسیار منطقی به نظر می‌رسد.