گوشی‌های هوشمند در نیمه اول سال 2016 آمار مرگ‌ در تصادفات جاده‌ای را 8.1 درصد افزایش داده‌اند

تصادفات رانندگی می‌تواند دلایل زیادی داشته باشد که از جمله مهم‌ترین آنها، افزایش دستگاه‌ها و سیستم‌های ارتباطی مختلف است که می‌تواند حواس هر کسی را پرت کند. آمار رسمی که اخیرا در مورد تعداد تصادفات کشور آمریکا منتشر شده، نشان می‌دهد که در نیمه‌ی اول سال 2016، تنها 16,225 نفر به خاطر استفاده از گوشی‌هوشمند […]

تصادفات رانندگی می‌تواند دلایل زیادی داشته باشد که از جمله مهم‌ترین آنها، افزایش دستگاه‌ها و سیستم‌های ارتباطی مختلف است که می‌تواند حواس هر کسی را پرت کند. آمار رسمی که اخیرا در مورد تعداد تصادفات کشور آمریکا منتشر شده، نشان می‌دهد که در نیمه‌ی اول سال 2016، تنها 16,225 نفر به خاطر استفاده از گوشی‌هوشمند هنگام رانندگی، جان خود را از دست داده‌اند.

اداره ملی امنیت ترافیک بزرگراه‌ها (موسوم به NHTSA) اعلام کرده که شاید کمی زود باشد که بخواهیم تا این اندازه دقیق، دلیل افزاشی تصادفات را اعلام نماییم. با این حال، آقای Mark Rosekind در مورد تصادفات جاده‌ای اعلام کرده که کار کردن با گوشی‌های هوشمند هنگام رانندگی، از اصلی‌ترین مواردی بوده که می‌توانیم در مورد افزایش تصادف جاده‌ای، به آن اشاره نماییم. طبق اسنادی که NHTSA منتشر کرده، سهم استفاده از گوشی‌های هوشمند هنگام رانندگی در تصادفات، به اندازه‌ای بالا بوده که موجب شده تصادفات، 8.1 درصد نسبت به قبل افزایش داشته باشند.

آقای Rosekind اعلام کرده که برای کاهش این آمار، باید قوانین بیشتر و محکم‌تری را در مورد استفاده از گوشی‌هوشمند هنگام رانندگی به کار گرفت. در حال حاضر، در 14 ایالت از ایالات کشور آمریکا، قانون منع استفاده از گوشی‌هوشمند هنگام رانندگی وجود دارد و اگر ماموران پلیس شما را در حال انجام این کار ببینند، می‌توانند قوانین مختلف را در این مورد به کار گیرند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال