مشکلات کیسه های هوای Takata، بار دیگر هوندا را مجبور به بازخوانی خودروها کرد!

هوندا این اواخر را با سختی های زیادی سپری کرده است و تمامی آنها در رابطه با شکست مفتضحانه ی کیسه های هوای Takata می باشد، موضوعی که سبب شده است تا این خودرو، تعداد 1252 خودروی دیگر را از اتومبیل های Crosstour 2015 خود به لیست خرابی ها اضافه کند و خود را آماده […]

هوندا این اواخر را با سختی های زیادی سپری کرده است و تمامی آنها در رابطه با شکست مفتضحانه ی کیسه های هوای Takata می باشد، موضوعی که سبب شده است تا این خودرو، تعداد 1252 خودروی دیگر را از اتومبیل های Crosstour 2015 خود به لیست خرابی ها اضافه کند و خود را آماده ی بازخوانی آنها کند.

بررسی ها نشان می دهد که کیسه های هوای Takata از کیفیت بالایی برخوردار نبوده و به هنگام تصادفات، نمی تواند سرنشینان را در برابر باد محافظت کرده و به درستی عمل نمی کنند که دلیل آن، این است که کیسه های هوا به اندازه ی کافی و به درستی از باد پر نمی شوند که البته به نظر می رسد که هوندا از این نقص موجود بی خبر است.

هوندا اعلام کرده است که در کنار خودروهای دیگری که به تازگی بازخوانده است، صاحبان خودروهای سری Crosstour را نیز در اسرع وقت با خبر خواهد کرد و تعمیر کیسه های هوا و رفع نقص آن، به صورت کاملا رایگان توسط این شرکت انجام خواهد شد. گفتنی است، کسانی که نمی خواهند منتظر اعلامیه شرکت هوندا باشند، می توانند به وب سایت NHTSA مراجعه کرده و از خرابی و در لیست قرار گرفتگی خودروی خود اطلاع پیدا نمایند.

NHTSA نیز از خودروسازان خواسته است تا اگر موردی را در رابطه با کیسه های هوای Takata مشاهده کردند، آنها را بازخوانند چرا که علائمی از تولید مداوم رطوبت توسط این کیسه های هوا دیده شده است. پس از این اخبار، Takata اعلام کرد که مدیر عامل این شرکت، آقای Stephen Stocker از سمت خود استعفا داده است و مدیر بخش CEO این شرکت، آقای Shigehisa Takada، ریاست این شرکت را قبول کرده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال