ربات جدید نایکی برای تعمیر کفش های ورزشی رونمایی شد

شرکت نایکی تولید کننده پوشاک و کفش های ورزشی ربات جدیدی را برای تمیز کردن و تعمیر کفش ها توسعه داده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ربات جدید شرکت نایکی به نام BILL با هدف تعمیر و تمیز کردن کفش ها ساخته شد و بهمراه گزینه های شخصی سازی طراحی شده […]

شرکت نایکی تولید کننده پوشاک و کفش های ورزشی ربات جدیدی را برای تمیز کردن و تعمیر کفش ها توسعه داده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ربات جدید شرکت نایکی به نام BILL با هدف تعمیر و تمیز کردن کفش ها ساخته شد و بهمراه گزینه های شخصی سازی طراحی شده است.

نایکی ربات جدید را در فروشگاه خود در لندن قرار داده است و مشتریان می توانند کفش های ورزشی خود را توسط این ربات  بطور رایگان تمیز و تعمیر کتند. همچنین این ربات می تواند خدماتی مانند تعمیرات جزئی را انجام دهد. نایکی در مورد این ربات گفته است در حال حاضر BILL تنها می تواند خدمات خود را برای کفش های Air Force 1s و Air Jordan 1s انجام دهد و همه مدل های طراحی شده توسط نایکی توسط این ربات پشتیبانی نمی شوند.

کار این ربات به گونه ای است که در زمان سوار شدن کفش روی این ربات یک طرح سه بعدی از کفش ایجاد می شود تا نقاط مورد نظر برای تمیز کردن مانند بخش فوقانی کناره ها و زیرین مشخص شود. مشتریان می توانند بخش های نیازمند به تعمیر را نیز به صورت دستی مشخص کنند. کارمندان فروشگاه نایکی پس از پروسه تمیز کردن کفش ها توسط این ربات برخی آسنرها و توری های بازیافتی را به کفش ها اضافه می کنند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال