نینتندو بازی “Fire Emblem Heroes” را برای اندروید معرفی کرد

پس از موفقیت در انتشار بازی Super Mario Run برای پلتفرم IOS، اینبار نینتندو از بازی موبایلی جدیدی با عنوان Fire Emblem Heroes پرده برداشت. اگرچه می‌دانیم این استدیو توسط ژاپنی‌ها راه‌اندازی شده است اما اطلاعات دقیق‌تری از این عنوان که به زودی ارائه می‌شود، در دست نیست. امروز شرکت نینتندو اعلام کرد بازی Fire […]

پس از موفقیت در انتشار بازی Super Mario Run برای پلتفرم IOS، اینبار نینتندو از بازی موبایلی جدیدی با عنوان Fire Emblem Heroes پرده برداشت. اگرچه می‌دانیم این استدیو توسط ژاپنی‌ها راه‌اندازی شده است اما اطلاعات دقیق‌تری از این عنوان که به زودی ارائه می‌شود، در دست نیست.

امروز شرکت نینتندو اعلام کرد بازی Fire Emblem Heroes در ابتدا بر روی پلت‌فرم اندروید پیاده‌سازی خواهد شد و نسخه مورد استفاده در آیفون و آیپدها به زودی در دسترس قرار خواهد گرفت. این بازی در تاریخ 2 فوریه در پلی استور منتشر می‌شود و کاربران می‌توانند این بازی را به صورت رایگان دانلود نمایند، البته پرداخت‌های درون برنامه‌ای نیز در این بازی وجود دارد که استفاده از آنها اختیاری است.

بازی Fire Emblem Heroes یک بازی استراتژیکی-تاکتیکی است و بازیکن‌ها با داشتن نقش‌های قهرمان‌ها این سری به جنگ با دشمنان خواهند رفت. بازی درمورد کشمکش دو امپراتوری در یک درگیری سخت است.

این نبرد تاکتیکی به صورت on-the-go طراحی شده است، بنابراین کاربران برای از سرگرفتن بازی با مشکلی مواجه نخوهند شد. به علاوه قهرمانان برای رسیدن به حالت‌ها، مهارت‌ها و اسلحه‌های بهتر می‌توانند به مراحل بالاتر ارتقا یابند.

نینتندو بیان می‌کند که در برخی مراحل قهرمان‌ها با هم متحد می‌شوند، در این حالت سایر کاراکترها نیز به یک گروه دشمن تبدیل خواهند شد. این بازی نقشه‌های اشغال شده توسط دشمن را نشان می‌دهد که برای رسیدن به مرحله بعد باید تخریب شوند.

در کنار حالت داستانی این بازی، کاربران می‌توانند حالت‌های دیگر بازی را نیز برای ارتقا سطح قهرمان‌ها و رقابت با یکدیگر تجربه کنند. حالت‌هایی همچون برج آموزشی(Training Tower)، نقشه‌های ویژه (Special Map) و یا میدان دوئل (Arena Duels).

فراتر از همه این‌ها، نینتندو قول داده است از طریق به‌روزرسانی‌های به‌موقع و رایگان، کاراکترها و ویژگی‌های جدیدی را در کنار اختصاص ساعات‌های بیشتر، به این بازی اضافه نماید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال