احتمال عرضه اولین سری بازی‌های گوشی‌‌های‌هوشمند نینتندو در این هفته

مطمئنا تا به امروز اکثر کاربران و طرفداران بازی‌های رایانه‌ای از این موضوع مطلع شده‌اند که شرکت نینتندو در نهایت خبر برنامه‌ریزی در زمینه تولید بازی‌هایی مخصوصا به تلفن‌های هوشمند را تایید کرده است. انتظار می‌رود اولین عنوان این سری از بازی‌ها در پایان سال میلادی جاری روانه بازارهای فروش شود. البته زمان دقیق آن […]

مطمئنا تا به امروز اکثر کاربران و طرفداران بازی‌های رایانه‌ای از این موضوع مطلع شده‌اند که شرکت نینتندو در نهایت خبر برنامه‌ریزی در زمینه تولید بازی‌هایی مخصوصا به تلفن‌های هوشمند را تایید کرده است. انتظار می‌رود اولین عنوان این سری از بازی‌ها در پایان سال میلادی جاری روانه بازارهای فروش شود. البته زمان دقیق آن هنوز مشخص نگشته است اما بر اساس اطلاعات منتشر شده از وب‌سایت خبری وال استریت ژورنال احتمالا در طی این هفته می‌بایست شاهد عرضه اولین سری از آنها باشیم.

بر اساس خبر‌ها منتشر شده به نقل قول از تحلیلگران، اطلاعات دقیق و جزعی در این مورد احتمالا تا پایان این هفته فاش خواهند شد. اما سوال دیگر آن است که چرا در این هفته این سری از اتفاقات رخ خواهد داد؟! این موضوع نشان می‌دهد که به احتمال خیلی زیاد در روز چهارشنبه شاهد فراخوانی دسته جمعی از سوی این شرکت خواهیم بود و همچنین در روز پنج‌شنبه نیز انتظار می‌رود نینتندو اطلاعات بسیار ریز و دقیق در این مورد را در اختیار سرمایه‌گذار خود قرار دهد. مسلما نینتندو با معرفی استراتژی خود در این زمینه، بخش‌های خالی این پازل را کامل خواهد کرد و به بسیاری از پرسش‌های صورت گرفته پاسخ خواهد داد.

البته با تمام این تفاسیر این فرضیه نیز وجود دارد که در یک روز خاص هر دو عمل معرفی و عرضه این سری از بازی‌ها رخ دهد. با این وجود در صورت رخ دادن هر گونه اتفاقی  به طور دقیق شاهد و ناظر آن خواهیم بود. البته جالب است بدانید که شرکت نینتندو در این مسیر دارای شریکی به نام DeNA است. به دلیل وجود و شراکت این شرکت ژاپنی در این پروژه، احتمال می‌رود اولین عنوان‌های بازی‌های معرفی شده قبل از عرضه عمومی آن در تمامی نقاط جهان، ابتدا در کشور ژاپن مورد عرضه عمومی قرار گیرد. علاوه بر آن امکان طراحی شدن آن و وجود نسخه‌ای خاص برای دیگر کسورهای جهان نیز وجود دارد.

در هر صورت اگر تا به امروز از بازی‌های شرکت نینتندو خاطره داشته و از این شرکت در این بابت رضایت دارید و در کنار آن منتظر معرفی و اجرای بازی‌های مربوط به این شرکت بر روی گوشی‌ هوشمند خود هستید، در پایان این هفته حتما خبرهای مربوط به این شرکت را در وب‌سایت خبری تک‌نیوز مورد مطالعه قرار دهید.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال