شایعه: آیفون 8 امسال تولید نخواهد شد

چند وقتی می‎شود شایعات، درز اطلاعات به بیرون و فرضیات زیادی مربوط به مدل دهمین سالگرد اپل یعنی آیفون 8 شنیده می‎شود. طبق روند همیشگی اپل، اهالی کوپرتینو دوست ندارند در رابطه با هرکدام از آن‎ها اظهارنظری کنند اما بیشتر از چند گزارش به این قضیه اشاره دارند که تمامی قطعات سفارش شده برای این […]

چند وقتی می‎شود شایعات، درز اطلاعات به بیرون و فرضیات زیادی مربوط به مدل دهمین سالگرد اپل یعنی آیفون 8 شنیده می‎شود. طبق روند همیشگی اپل، اهالی کوپرتینو دوست ندارند در رابطه با هرکدام از آن‎ها اظهارنظری کنند اما بیشتر از چند گزارش به این قضیه اشاره دارند که تمامی قطعات سفارش شده برای این مدل از آیفون ساخته نمی‎‌شوند.

در همین خصوص، توسط منابع اطلاعاتی داخل شرکت فاکس‎کان شایعاتی مبنی بر این شکل گرفته است که اپل تنها سفارش تولید دو گوشی را تحت عنوان iPhone 7s و iPhone 7s Plus داده است. به عبارت دیگر، بار دیگر تنها شاهد به‎روزرسانی مدل‎های فعلی این شرکت خواهیم بود. این منبع اطلاعاتی هم‎چنین توضیح می‎دهد که مواد سرهم کردن قطعات (بسته‎بندی) آیفون‎های جدید بایستی هفته‎ی قبل از ماه ژوئن به فاکس‎کان برسد.

با این خبر، واقعا نمی‎توان در مورد فرضیات مهمی که در رابطه با آیفون 8 در خصوص وجود نمایشگر اولد، نبود دکمه‎ی فیزیکی هوم، پنل پشتی شیشه‎ای، فناوری شارژ بی‎سیم یا پورت یو‎اس‎بی Type-C شده است، بحث کنیم. گرچه ما تقریبا اطمینان داریم که اپل برای دهمین سالگرد آیفون خود محصول شایسته‎ای در نظر گرفته است.