ساخت دستگاه تصفیه آب بدون هدر رفت و تولید پساب

به تازگی دستگاهی جهت تصفیه آب اختراع شده است که دورریز آن بسیار پایین است. به گفته مخترعین این دستگاه جدید، دستگاه های قبلی که وظیفه تصفیه آب را بر عهده دارند، به ازای هر یک لیتر آبی که تصغیه می کنند، سه لیتر آب را هدر داده و وارد فاضلاب می کنند. دستگاه جدید […]

به تازگی دستگاهی جهت تصفیه آب اختراع شده است که دورریز آن بسیار پایین است. به گفته مخترعین این دستگاه جدید، دستگاه های قبلی که وظیفه تصفیه آب را بر عهده دارند، به ازای هر یک لیتر آبی که تصغیه می کنند، سه لیتر آب را هدر داده و وارد فاضلاب می کنند. دستگاه جدید که ساخت ایران است، توسط یکی از شرکت های داخلی به طور انبوهی در حال تولید شدن می باشد که از هدر رفت آب و ایجاد پساب جلوگیری می کند.

عقیل امانی، مدیرعامل شرکت تولید کننده این نوع از دستگاه های تصفیه آب، این سیستم را بی نظیر دانسته و مشابه آن را موجود نمی داند. به گفته او این دستگاه با حمایت و پشتیبانی مرکز رشد علم و فناوری سمنان ساخته شده است. این دستگاه همچنین دارای گواهینامه هایی از جمله ثبت اختراع، تاییدیه عالی‌ترین مرجع علمی کشور، گواهی‌نامه تست آب ورودی و خروجی از سازمان آب و فاضلاب و گواهی آنالیز آب از آزمایشگاه آب و خاک شاهرود می باشد. این دستگاه دارای طول عمر بالا و مصرف پایین است و بر خلاف آنکه در طراحی آن پیچیدگی های بسیاری به کار رفته است اما نحوه کار آن بسیار ساده می باشد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک نیوز، دستگاه تصفیه آب جدید دارای یک موتور قدرتمند جهت ایجاد و حفظ فشار آب می باشد و موجب می شود تا از یک طرف فشار آب مورد نیاز به درون دستگاه تامین شود و از جهت دیگر آب تصفیه شده از دستگاه خارج شود و این در حالی است که دورریز آب در این روش بسیار پایین می باشد. همچنین این دستگاه این مزیت را دارد که به لوله های آب شهری فشاری وارد نمی کند. این دستگاه PH آب را به گونه ای تنظیم می کند تا متناسب با سوخت و ساز بدن باشد و توانایی تولید 200 لیتر آب تصفیه شده در یک روز را دارد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال