گوشی‌های Nokia 3 و 5 در MWC معرفی می‌شوند

این طور به نظر می‌رسد که به کالبد نوکیا روح تازه‎ای بخشیده شده است و به زودی شاهد آغاز فروش گوشی‎های هوشمند این شرکت در اروپا خواهیم بود. براساس اطلاعات جدیدی که ایوان بلس توئیت کرده است این شرکت در 8 اسفندماه در کنگره‎ جهانی موبایل از 3 دستگاه جدید رونمایی می‎کند که حداقل یکی […]

این طور به نظر می‌رسد که به کالبد نوکیا روح تازه‎ای بخشیده شده است و به زودی شاهد آغاز فروش گوشی‎های هوشمند این شرکت در اروپا خواهیم بود. براساس اطلاعات جدیدی که ایوان بلس توئیت کرده است این شرکت در 8 اسفندماه در کنگره‎ جهانی موبایل از 3 دستگاه جدید رونمایی می‎کند که حداقل یکی از آن‎ها کاربران را شگفت‎زده خواهد کرد.

ماه گذشته گوشی نوکیا 6 در چین رونمایی شد و این گوشی در مراسم MWC نیز به نمایش گذاشته می‎شود تا مهر تاییدی برای آغاز فروش آن در بازار اروپا با قیمت 249 یورو باشد.

به همراه آن گوشی Nokia 5 با مشخصات نمایشگر لمسی 5.2 اینچی با رزولوشن 720 پیکسل، 2 گیگابایت رم و دوربین 12 مگاپیکسلی معرفی می‎شود. چیپست این گوشی همچون Nokia 6 ‎اسنپ‎دراگون 430 شرکت کوالکام بوده و 199 یورو قیمت خواهد داشت. گفتنی است که شرکت نوکیا هم‎چنین به بازار گوشی‎های پایین‎رده نیز توجهی داشته و در همین راستا Nokia 3 را با قیمت 149 یورو وارد بازار خواهد کرد که البته هنوز مشخصات آن اعلام نشده است.

این سه گوشی‎هوشمند اندرویدی به محصول جدیدی از نوکیا خواهند پیوست که در تبلیغ آن آورده شده “نسخه‎ی مدرنی از یک feature phone” (گوشی با قابلیت‎های محدود و رده‎پایین) کلاسیک قدرتمند که با الهام از گوشی‎ Nokia 3310ساخته شده است. این مدل کلاسیک برای سال 2017 به‎روزرسانی شده ولی هم‎چنان یک feature phone است. قیمت این گوشی 59 یورو خواهد بود.

زمان ورود این دستگاه‎های نوکیا به بازار ایالات‎متحده مشخص نیست و به نظر می‌رسد که نوکیا فعلا بر بازار چین و اروپا تمرکز کرده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال