عرضه گوشی Nokia 6 هفتم بهمن‌ماه آغاز می‌شود

اوایل این ماه، گوشی Nokia 6 عرضه شد و تنها در عرض 60 ثانیه کل موجودی این گوشی به فروش رسید. برای کسانی که فرصت خرید این گوشی را در دوره اول از دست داده‌اند، خبرهای خوشی در راه است؛ تاریخ دومین دوره فروش این گوشی 7 بهمن (پنجشنبه این هفته) تعیین شده است. این گوشی […]

اوایل این ماه، گوشی Nokia 6 عرضه شد و تنها در عرض 60 ثانیه کل موجودی این گوشی به فروش رسید. برای کسانی که فرصت خرید این گوشی را در دوره اول از دست داده‌اند، خبرهای خوشی در راه است؛ تاریخ دومین دوره فروش این گوشی 7 بهمن (پنجشنبه این هفته) تعیین شده است. این گوشی فقط در چین عرضه می‌شود که قیمت آن 247 دلار آمریکا است.

بیش از یک میلیون ثبت نام برای اولین دوره فروش صورت گرفته بود، اما طبق گزارشات تنها 10،000 گوشی برای فروش بود. حتما می‌دانید که چرا یک گوشی میان رده در اولین فرصت عرضه، در عرض یک دقیقه به فروش می‌رسد.

برای کسانی که احتمالا فراموش کرده‌اند، بهتر است یاداوری کنیم که گوشی نوکیا 6 دارای صفحه نمایش 5.5 اینچ با رزولوشن 1080×1920، چیپست اسنپدراگون 430 و پردازنده هشت هسته‌ای 1.4 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی Adreno 505 است. حافظه رم این گوشی 4 گیگابایت و حافظه داخلی آن 64 گیگابایت بوده و دوربین عقب گوشی 16 مگاپیکسل و دوربین جلوی آن 8 گیگابایت است. گوشی نوکیا 6 از باتری 3000 میلی آمپرساعت و سیستم عامل اندروید 7.0 بهره برده است.

بااینکه گوشی نوکیا 6 در دوره دوم به تعداد بیشتری عرضه خواهد شد، اما شانس شما برای خرید آن کمتر از یک درصد است. با این حال، باید شانس خود را امتحان کنید. تاکنون 1.37 میلیون ثبت نام برای عرضه روز پنجشنبه انجام گرفته است.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال