آزمون مقاومت Nokia 6 در برابر خراشیدگی، آتش و خم‌شدن

شاید گوشی‌هوشمند جدید شرکت نوکیا، برترین گوشی بازار نباشد اما قطعا محصول جدید این شرکت فنلاندی از جذابیت‌های خاص خود برخوردار است. شاید شما هم به دنبال خرید این گوشی باشید اما بهتر است قبل از خرید این گوشی، نگاهی به آزمون مقاومت نوکیا 6 و استقامت این محصول بیندازید. همان‌طور که در ویدئوی این […]

شاید گوشی‌هوشمند جدید شرکت نوکیا، برترین گوشی بازار نباشد اما قطعا محصول جدید این شرکت فنلاندی از جذابیت‌های خاص خود برخوردار است. شاید شما هم به دنبال خرید این گوشی باشید اما بهتر است قبل از خرید این گوشی، نگاهی به آزمون مقاومت نوکیا 6 و استقامت این محصول بیندازید.

همان‌طور که در ویدئوی این آزمون در آخر همین خبر نیز مشاهده می‌کنید، نمایشگر 5.5 اینچی گوشی‌هوشمند نوکیا 6 به لطف استفاده از لایه‌ی محافظتی گوریلا گلس 3 به راحتی خش نمی‌افتد. بنابراین این گوشی از این نظر می‌تواند حتی با گوشی‌های بالارده‌ی بازار نیز رقابت کند. از طرفی دیگر، لایه‌ی محافظتی سنسور دوربین جلوی این گوشی نیز از مقاومت خوبی برخوردار است و حسگر اثر انگشت نیز کاملا ضد خش است.

در آزمایش انجام شده بر روی این گوشی می‌توان متوجه شد که نوکیا 6 از لحاظ خم شدن، یکی از محکم‌ترین گوشی‌های‌هوشمند موجود در بازار است اما بدنه‌ی آن به لطف طراحی تمام فلزی گوشی، کاملا در برابر خراشیدگی شکست خورده است و معمولا نمی‌توان در برابر گوشی‌های تمام فلزی انتظار بیشتری را نیز داشت.

به‌هر‌حال، برای یک گوشی 250 دلاری، گوشی‌ نوکیا 6 ثابت کرده که گوشی محکم با استقامت بسیار بالا است. بدون شک روند تولید این گوشی که توسط شرکت HMD Global صورت گرفته باعث شده تا نوکیا 6 به یک گوشی کاملا قابل اطمینانی تبدیل شود.

[aparat]http://www.aparat.com/v/RICzm[/aparat]

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال