گوشی‌های Nokia 7 و Nokia 8 با چیپست اسنپ‌دراگون 660 و طراحی جدید فلزی بدنه عرضه می‌شوند

در حالی که اکثر ما منتظر معرفی پرچم‌دار جدید شرکت نوکیا و بازگشت قدرت‌مندانه این شرکت فنلاندی به دنیای گوشی‌های‌هوشمند هستیم به نظر می‌رسد که دو گوشی میان‌رده‌ی جدیدی از سوی نوکیا در حال ساخت است. براساس شایعات منتشر شده، دو گوشی نوکیا 7 و نوکیا 8 به زودی با طراحی جدید فلزی معرفی خواهند […]

در حالی که اکثر ما منتظر معرفی پرچم‌دار جدید شرکت نوکیا و بازگشت قدرت‌مندانه این شرکت فنلاندی به دنیای گوشی‌های‌هوشمند هستیم به نظر می‌رسد که دو گوشی میان‌رده‌ی جدیدی از سوی نوکیا در حال ساخت است.

براساس شایعات منتشر شده، دو گوشی نوکیا 7 و نوکیا 8 به زودی با طراحی جدید فلزی معرفی خواهند شد هرچند ممکن است نام نهایی این دو محصول با نامی که ما برای آن در نظر گرفته‌ایم متفاوت باشد. از سوی دیگر، انتظار می‌رود تا گوشی نوکیا 8 گوشی بالارده‌ی شرکت نوکیا باشد تا گوشی بعدی این شرکت، نوکیا 9 با چیپست اسنپ‌دراگون 835 روانه بازار شود.

اگر شایعات مربوط به این دو گوشی را باور داشته باشیم به استفاده از چیپست اسنپ‌دراگون 660 برای این دو گوشی می‌رسیم. چیپست مورد اشاره هنوز به طور رسمی معرفی نشده اما انتظار می‌رود این چیپست به عنوان سری بعدی چیپست اسنپ‌دراگون 653 باشد. گوشی نوکیا 8 با نمایشگری بزرگ‌تر و رزولوشن QHD روانه بازار می‌شود در حالی که نوکیا 8 دارای نمایشگری کوچک‌تر و رزولوشن فول‌اچ‌دی خواهد بود.

هر دو گوشی جدید شرکت نوکیا، حاشیه‌ی نمایشگر بسیار کوچکی خواهند داشت و انتظار می‌رود طراحی تمام فلزی جدیدی را بر روی این دو گوشی شاهد باشیم. طراحی دوربین و بدنه‌ی پشتی این دو گوشی، نسبت به گوشی‌های نوکیا 3، 5 و 6 کاملا متفاوت خواهد بود. نوکیا 7 و 8 به حسگر اثر انگشت، تکنولوژی شارژ سریع و سنسور بزرگ‌تر دوربین نسبت به گوشی‌های نام برده مجهز خواهند شد. فعلا مشخص نیست که سری جدید گوشی‌های نوکیا در چه زمانی به صورت رسمی معرفی می‌شوند اما می‌توان انتظار داشت که به زودی شاهد گوشی‌های جدید نوکیا خواهیم بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال