گوشی هوشمند اندرویدی نوکیا 150 دلار قیمت خواهد داشت

اولین گوشی هوشمند اندرویدی نوکیا که مدتی است سروصدای زیادی به‌پا کرده است در سال جدید میلادی رسماً معرفی می‌شود. از آن‌جا که این اولین بازگشت نوکیا به بازار رقابتی گوشی‌های هوشند است انتظار می‌رود محصول ارائه شده توسط این شرکت یک گوشی میان‌رده باشد تا عموم کاربران مشتاق و علاقه‌مند به این برند بتوانند […]

اولین گوشی هوشمند اندرویدی نوکیا که مدتی است سروصدای زیادی به‌پا کرده است در سال جدید میلادی رسماً معرفی می‌شود. از آن‌جا که این اولین بازگشت نوکیا به بازار رقابتی گوشی‌های هوشند است انتظار می‌رود محصول ارائه شده توسط این شرکت یک گوشی میان‌رده باشد تا عموم کاربران مشتاق و علاقه‌مند به این برند بتوانند از آن استفاده کنند. در راستای همین استراتژی نیز احتمال می‌رود که این شرکت فنلادی در قیمت‌گذاری محصول جدید خود نیز تهاجمی عمل کند تا بتواند سهم بیش‌تری از بازار را در اختیار بگیرد.

قطعاً داشتن حاشیه سود کمتر در ابتدا، به رشد هرچه سریع‌تر این برند برای دستیابی به اهداف والاتر و عرضه پرچمداران آتی کمک به‌سزایی کرده و مسیر را برای شرکت نوکیا کوتاه‌تر خواهد نمود.

با توجه به یک گزارش جدید چنین به نظر می‌رسد که نوکیا قصد دارد گوشی هوشمند اندرویدی بعدی خود را نیز در کنفرانس جهانی موبایل سال 2017 معرفی کند. هرچند شنیدن این خبر بسیار هیجان‌انگیز است اما فراموش نکنید که هنوز صحت و سقم آن توسط هیچ منبع رسمی تایید نشده است.

آن‌چه که تا کنون می‌دانیم این است که گوشی D1C نوکیا در دو نسخه متفاوت از نظر میزان رم استفاده شده در دستگاه و نیز اندازه نمایشگر عرضه خواهد شد. نسخه با رم 3 گیگابایتی و نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی (1080 پیکسلی) گران‌تر بوده و قیمتی معادل 200 دلار خواهد داشت. نسخه 150 دلاری نیز از 2 گیگابایت رم و یک نمایشگر کوچک‌تر 5 اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی (1080 پیکسلی) برخوردار خواهد بود.

بر اساس گزارشات قبلی نیز می‌توان گفت که نسخه ارزان‌تر مجهز به یک دوربین 13 مگاپیکسلی در عقب و به عنوان دوربین اصلی خواهد بود در حالی که نسخه 200دلاری آن از سنسور 16 مگاپیکسلی به این منظور بهره خواهد برد.

از نظر دیگر مشخصات دو نسخه ارائه شده مشابه هم بوده و هر دو دارای چیپست اسنپ‌دراگون 430 شرکت کوالکام با فرکانس 1.4 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی آدرنو 505 خواهند بود. علاوه بر این 16 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی و برخورداری از اندروید نوقا از دیگر مشخصات مشترک دو نسخه گوشی هوشمند جدید نوکیا خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال