مشخصات و تصاویری جدید از گوشی C1 نوکیا به بیرون درز کرد

همانطور که در جریان هستید، شرکت فنلاندی و بزرگ نوکیا که زمانی یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند به حساب می‌آمد، چند سالیست که به خاطر مشکلات مالی بسیار بد، زیر سایه مایکروسافت به کار خود ادامه می‌دهد و در واقع هیچ چیزی از خود ندارد. اما قراردادی که نوکیا با شرکت مایکروسافت در سال […]

همانطور که در جریان هستید، شرکت فنلاندی و بزرگ نوکیا که زمانی یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند به حساب می‌آمد، چند سالیست که به خاطر مشکلات مالی بسیار بد، زیر سایه مایکروسافت به کار خود ادامه می‌دهد و در واقع هیچ چیزی از خود ندارد. اما قراردادی که نوکیا با شرکت مایکروسافت در سال 2013 امضا کرد، تا سه ماهه‌ی چهارم سال 2016 به پایان خواهد رسید و احتمالا در این مدت، نوکیا به اندازه‌ی کافی خود را برای بازگشت به عرصه، آماده کرده است. مدیر ارشد اجرایی این شرکت، آقای Rajeev Suri نیز این موضوع را تایید و اعلام کرده که نوکیا برنامه‌های فوق‌العاده‌ای را دارد.

همراه با این موضوعات، چند ماهیست که شایعات و اطلاعات زیادی در مورد گوشی‌هوشمند احتمالی بعدی این شرکت با نام Nokia C1 منتشر شده است که می‌تواند بسیار جذاب باشد. اطلاعاتی که امروز ما شاهد انتشار آنها هستیم، پیشتر توسط همین منبع نیز منتشر شده بود و حالا تصاویر جدید C1 هستند که می‌توانند نشان دهند این گوشی‌هوشمند، احتمالا در دو اندازه‌ی مختلف عرضه می‌شود.

Nokia C1 leaks again with alleged specs and a new render 2

اینطور که اطلاعات نشان می‌دهند، احتمالا این گوشی‌هوشمند صفحه‌نمایشی 5 یا 5.5 با رزولوشن FullHD اینچی خواهد داشت. همچنین شایعات بیان می‌کنند که Nokia C1 در دو مدل مختلف به همراه 2 گیگابایت حافظه‌ی رم و 32 گیگابایت حافظه‌ی داخلی و مدلی دیگر با 3 گیگابایت حافظه‌ی رم و 64 گیگابایت حافظه‌ی داخلی، عرضه خواهد شد. سنسورهایی که احتمالا سازندگان در این گوشی برای دوربین‌های پشتی و جلویی نیز به کار می‌برند نیز 8 یا 13 مگاپیکسلی برای دوربین پشتی و 5 مگاپیکسلی برای دوربین جلویی باشد. همینطور باید اشاره کنیم که Nokia C1 قرار است در دو مدل به همراه سیستم‌عامل‌های Android و Windows 10 Mobile، عرضه گردد.

این منبع ناشناس که اطلاعات را منتشر کرده، اعلام کرده که چندین سال است که C1 در حال توسعه و ساخته شدن بوده و سخت‌افزار آن بارها به خاطر قدیمی شدن، مورد بازبینی قرار گرفته است. به هر حال حدقل 1 سال تا معرفی این گوشی زمان باقی مانده و احتمالا در این مدت نیز سخت‌افزار به کار رفته در این گوشی‌هوشمند، باز هم تغییر کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال