تصاویر و مشخصات گوشی Nokia E1 نوکیا منتشر شد

پیش از این در خبرها داشتیم که از آغاز سال 2017 مسئولیت تولید و عرضه‌ی گوشی‌های هوشمند با برند نوکیا بر عهده‌ی HMD Global خواهد بود. هفته‌ی گذشته هم گوشی جدید این شرکت مجوزهای لازم را دریافت کرد و حالا هم اطلاعات بیشتری از این گوشی منتشر شده است. به نظر می‌رسد که شرکت HMD Global قصد ورود […]

پیش از این در خبرها داشتیم که از آغاز سال 2017 مسئولیت تولید و عرضه‌ی گوشی‌های هوشمند با برند نوکیا بر عهده‌ی HMD Global خواهد بود. هفته‌ی گذشته هم گوشی جدید این شرکت مجوزهای لازم را دریافت کرد و حالا هم اطلاعات بیشتری از این گوشی منتشر شده است. به نظر می‌رسد که شرکت HMD Global قصد ورود به دنیای اسمارت‌فون‌های اندرویدی با گوشی Nokia E1 را دارد.

روز جمعه اطلاعات بیشتری درمورد این گوشی جدید به بیرون درز کرد. بر اساس این اطلاعات، شرکت HMD گوشی Nokia E1 را به پردازنده‌ی چهار هسته‌ای Snapdragon 425 با فرکانس 1.4 گیگاهرتز مجهز کرده است. توان پردازش گرافیکی موردنیاز این دستگاه نیز با استفاده از پردازنده گرافیکی Adreno 308 تأمین می‌شود. همچنین، دو گیگابایت حافظه‌ی رم و 16 گیگابایت حافظه‌ی داخلی برای این گوشی جدید درنظر گرفته شده است. هنوز مشخص نیست که این دستگاه از درگاه مموری کارت برای افزایش حافظه پشتیبانی می‌کند یا خیر ولی معمولاً دستگاه‌هایی با این مقدار حافظه‌ی داخلی از این قابلیت پشتیبانی می‌کنند تا کاربر در ذخیره‌ی اطلاعات خود دچار مشکل نشود.

صفحه‌نمایش این دستگاه یک صفحه به اندازه‌ی 5.2 یا 5.3 اینچ با رزولوشن 720p خواهد بود ولی فناوری مورد استفاده در آن هنوز مشخص نیست. برای دوربین اصلی این دستگاه هم یک سنسور با رزولوشن 13 مگاپیکسل و برای دوربین سلفی آن یک دوربین با رزولوشن 5 مگاپیکسل درنظر گرفته شده است.

دو گوشی Nokia E1 و Nokia D1C تنها دو مورد از 5 دستگاهی هستند که انتظار معرفی آن‌ها در سال 2017 را با برند نوکیا داریم. حالا باید تا ماه فبریه و آغاز کنگره بین‌المللی موبایل منتظر بمانیم و ببینیم که شرکت HMD چه سورپرایزهایی را برای طرفداران برند نوکیا آماده کرده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال