ویدئوی دو گوشی پرمیموم جدید نوکیا به بیرون درز پیدا کرد

تاکنون بازگشت نوکیا به عرصه‌ی گوشی‌های‌هوشمند بازگشت باشکوهی نبوده اما از طرفی گوشی‌های هوشمندی که از سوی این شرکت معرفی شده، هیچ‌کدام به عنوان یک پرچم‌دار نبوده‌اند. ویدئوی جدیدی به بیرون درز پیدا کرده نشان می‌دهد که نوکیا تصمیم دارد تا به زودی پرچم‌دار جدیدی را روانه بازار کند و به لطف این ویدئو می‌توانیم […]

تاکنون بازگشت نوکیا به عرصه‌ی گوشی‌های‌هوشمند بازگشت باشکوهی نبوده اما از طرفی گوشی‌های هوشمندی که از سوی این شرکت معرفی شده، هیچ‌کدام به عنوان یک پرچم‌دار نبوده‌اند. ویدئوی جدیدی به بیرون درز پیدا کرده نشان می‌دهد که نوکیا تصمیم دارد تا به زودی پرچم‌دار جدیدی را روانه بازار کند و به لطف این ویدئو می‌توانیم تصاویر این گوشی را مشاهده کنیم.

براساس گفته‌های Evan Blass، نوکیا چهار گوشی‌هوشمند بالارده را در نظر دارد و احتمالا تصمیم گرفته تا از میان این چهار گوشی، تنها سه گوشی را برای فروش قرار دهد. از طرفی، گفته می‌شود گوشی چهارم گوشی نوکیا 9 خواهد بود و احتملا به عنوان پرچم‌دار اصلی این شرکت فنلاندی معرفی خواهد شد. همان‌طور که در تصویر نیز مشاهده می‌کنید، هیچ‌کدام از این گوشی مجهز به دوربین دوگانه نیستند.

این تصاویر در حالی منتشر شده‌اند که پیش از این طراحی‌های مفهومی از گوشی‌های بالارده‌ی نوکیا همگی حکایت از این موضوع داشتند که گوشی‌های نوکیا به دوربینی دوگانه مجهز می‌شوند. بنابراین ممکن است یا تصاویر امروز یا تصاویر پیشین درست نباشند اما از آن‌جایی که این ویدئو بعد از انتشار سریعا پاک شده، به نظر می‌رسد که این ویدئو صحت بیشتری داشته است.

فعلا مشخص نیست که نوکیا چه زمانی را برای معرفی این گوشی‌ها در نظر دارد اما براساس شایعات پیشین، نیمه‌ی سوم سال جاری میلادی زمان مناسبی برای معرفی پرچم‌دار جدید این شرکت خواهد بود که گفته می‌شود حداقل قیمت آن 699 دلار خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال