نوکیا گوشی جدیدی با دوربین 50 مگاپیکسلی عرضه خواهد کرد

نوکیا به عنوان یکی از شرکت های قدیمی در عرصه گوشی موبایل روی ساخت گوشی جدیدی کار می کند که توانسته تاییدیه FCC را نیز دریافت کند. تصاویر این گوشی که هنوز نام آن بطور دقیق مشخص نشده پیش از معرفی منتشر شده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، نوکیا اکنون روی […]

نوکیا به عنوان یکی از شرکت های قدیمی در عرصه گوشی موبایل روی ساخت گوشی جدیدی کار می کند که توانسته تاییدیه FCC را نیز دریافت کند. تصاویر این گوشی که هنوز نام آن بطور دقیق مشخص نشده پیش از معرفی منتشر شده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، نوکیا اکنون روی مدل جدیدی از گوشی هوشمند کار می کند. طبق گزارش های منتشر شده نام 6 گوشی مختلف با شماره مدل های متفاوت نیز برای این گوشی در نظر گرفته شده و احتمالا با همین نام ها نیز وارد بازار خواهند شد.

در اسناد منتشر شده احتمالا دو مدل از این گوشی ها با نام های TA-1404 و TA-1412 عرضه خواهند شد که در پنل پشتی دارای دوربین های سه گانه در یک قاب مستطیلی هستند. در خبرهای دیگری نیز از مدل N1530DL نام برده شده که دقیقا مشخصاتی مشابه گوشی های قبلی دارد. اگر چه مشخصات کامل گوشی های نوکیا در استاد فاش شده مشخص نیست اما همگی آنها دارای حسگر اصلی 50 مگاپیکسلی خواهند بود که در کنار آنها دو سنسور 2 مگاپیکسلی نیز قرار دارند. دوربین سلفی نیز در بالای نمایشگر و 8 مگاپیکسل خواهد بود.

مدل TA-1404 مجهز به 4 گیگابایت رم و حافظه داخلی 128 گیگابایت است. از دو سیم کارت پشتیبانی می کند و احتمالا به یک باتری 4900 میلی آمپر ساعتی نیز پشتیبانی خواهد کرد. شماره مدل TA-1412 نیز دارای 3 گیگابایت رم و حافظه 64 گیگابایتی است. چیپست Unisoc نیز در تمامی مدل ها مورد استفاده قرار گرفته است. بنظر میر سد نوکیا قصد دارد این گوشی جدید را از سری C به بازار عرضه کند.

منبع خبر آژانس خبری تکنا

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال