به احتمال بسیار زیاد نوت 8 سامسونگ مجهز به دوربین دوگانه است؛ پیش بینی زوم اپتیکال 3X می‎شود

براساس آخرین گزارش منتشر شده در کشور کره‎جنوبی گوشی گلکسی نوت 8 سامسونگ به احتمال قریب به یقین مجهز به سیستم دوربین دوگانه خواهد بود. تحلیل‎گر شرکت Daishin Securities آقای پارک کانگ هو در گفتگو با نشریه‎ی The Korea Herald پیش‎بیی کرد که گوشی رده‎بالای بعدی سامسونگ به صورت “اجتناب‎ناپذیری” بایستی با تغییر در بخش […]

براساس آخرین گزارش منتشر شده در کشور کره‎جنوبی گوشی گلکسی نوت 8 سامسونگ به احتمال قریب به یقین مجهز به سیستم دوربین دوگانه خواهد بود. تحلیل‎گر شرکت Daishin Securities آقای پارک کانگ هو در گفتگو با نشریه‎ی The Korea Herald پیش‎بیی کرد که گوشی رده‎بالای بعدی سامسونگ به صورت “اجتناب‎ناپذیری” بایستی با تغییر در بخش دوربین روبرو می‎شود:

“گرچه سامسونگ رسما استفاده از دوربین‎های دوگانه (برای گلکسی S8) را معرفی نکرد، اما ناچارا به استفاده از این دوربین‎ها رو خواهد آورد که در طول کنگره جهانی موبایل امسال چراغ درخشان این مراسم بودند.”

همان‎طور که ممکن است بدانید، شایعات زیادی قویا به این اشاره داشتند که دو گوشی +Galaxy S8/S8 اولین دستگاه‎های سامسونگ مجهز به دو سنسور دوربین در پنل پشتی خواهند بود اما این غول دنیای فناوری به نظر در آخرین دقیقه از تصمیم خود به علت احتمالا افزایش هزینه‎ها یا مشکلات تولید منصرف شده است.

اکثر مشکلات اشاره شده در بالا به احتمال زیاد در زمانی که شرکت کره‎ای تولید نوت 8 را شروع کند رفع خواهد شد و برخی از تحلیل‎گران این صنعت حتی قابلیت‎های این دوربین‎ها را پیش‎بینی کرده‎اند. براساس اعلام آن‎ها سامسونگ از یک سنسور 12 مگاپیکسلی با لنزهای زاویه گسترده به همراه لنزهای تله‎فوتوی 13 مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد که دوربین دوم دارای زوم اپتیکال 3X نیز است.

تمامی این اخبار عالی به نظر می‎آید، اما برخی از افراد بدون شک در این فکر هستند چرا سامسونگ دوست‎داشتنی این‎قدر مشتاق است به روند استفاده از دوربین‎های دوگانه بپیوندد.

ظاهرا، شرکت Samsung Electro-Mechanics، یکی از زیربخش‎های شرکت اصلی سامسونگ، پس از فراخوانی نوت 7 با فروش ماژول‎های دوربین دوگانه به شرکت‎های چینی Oppo، Vivo و شیائومی به شکل شگفت‎انگیزی توانسته دوباره روی پای خود بیاستد.

آمار نشان می‎دهد که پرفروش‎ترین گوشی‎های هوشمند ممتاز در طول سه‎ماهه‎ی اول سال میلادی در کشور چین در حقیقت گوشی‎های دارای دوربین دوگانه از جمله آیفون 7، میت 9 هوآوی، Mate 9 Pro و Xplay 6 شرکت Oppo بوده‎اند.

تمامی این موارد به سطح تقاضای بالا برای این قابلیت اشاره می‎کنند. شرکت مستقر در توکیوی ژاپن Techno Systems Research تخمین می‎زند که تا سال 2020، سهم گوشی‎های دارای سیستم دوربین دوگانه در بازار جهانی گوشی‎های هوشمند به 34 درصد (یا 600 میلیون دستگاه عرضه شده) افزایش پیدا خواهد کرد که در مقایسه با سهم 5 درصدی این دستگاه‎ها جهش قابل توجهی محسوب می‎شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال