سامسونگ در نیمه دوم سال جاری میلادی یک پرچم‎دار دیگر معرفی می‌کند

بدون شک سامسونگ به سنت همیشگی خود طی چند ماه آینده با معرفی یک پرچم‎دار جدید دیگر ادامه خواهد داد. بسیاری از اهالی دنیای موبایل انتظار دارند که این گوشی گلکسی نوت 8 نام گیرد. در همین خصوص شرکت سامسونگ طی اعلام گزارش مالی سه‎ماهه‎ی اول سال 2017 خود، از برنامه‎هایش در صنعت گوشی‎های هوشمند […]

بدون شک سامسونگ به سنت همیشگی خود طی چند ماه آینده با معرفی یک پرچم‎دار جدید دیگر ادامه خواهد داد. بسیاری از اهالی دنیای موبایل انتظار دارند که این گوشی گلکسی نوت 8 نام گیرد. در همین خصوص شرکت سامسونگ طی اعلام گزارش مالی سه‎ماهه‎ی اول سال 2017 خود، از برنامه‎هایش در صنعت گوشی‎های هوشمند اطلاع دادند.

براساس گفته‎ی سخنران کنفرانس مطبوعاتی سامسونگ “رقابت در بازار موبایل انتظار می‎رود در نیمه‎ی دوم سال شدت بگیرد. به منظور آماده‎ شدن، این شرکت سعی می‎کند سودبخشی خود را از طریق فروش عالی گوشی‎های Galaxy S8 و +S8 حفظ و یک گوشی‎هوشمند پرچم‎دار جدید در نیمه‎ی دوم سال عرضه کند.”

شرکت کره‎ای اشاره‎ی خاصی به نوت 8 نکرد اما در گذشته اعلام کرده بود که آن‎ها قصد دارند تولید سری گوشی‎های نوت را ادامه دهند، بنابراین منطقی است که نوت 8 را پرچم‎دار بعدی در لیست انتظار این شرکت بدانیم. در حقیقت، مدیرعامل اجرایی نمایشگاه IFA اخیرا گفته بود که او امیدوار است سامسونگ از رویداد آن‎ها به عنوان جایگاهی برای معرفی این گوشی استفاده کند.

در حال حاضر اطلاعات زیادی در خصوص نوت 8 وجود ندارد ولی انتظار داریم به استفاده از قلم S Pen به عنوان یکی از نکات مهم فروش خود، ادامه داد. ما هم‎چنین انتظار داریم سامسونگ از زبان طراحی مشابه با S8+/S8 استفاده کند و شاید حتی آن را بهبود بخشد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال