با اپلیکیشن لاین حالا امکان برقراری تماس گروهی همزمان با 200 نفر از دوستانتان را دارید

برنامه‌ی لاین امروز ویژگی منحصربه فردی را معرفی کرد که با آن کاربران می‌توانند به صورت همزمان با 200 نفر تماس صوتی و گروهی برقرار کنند. این قابلیت که با دانلود جدیدترین به‌روز رسانی این برنامه فعال می‌شود برای پلتفرم‌های اندروید، iOS، ویندوز و به زودی مک در دسترس است و از همین امروز شما […]

برنامه‌ی لاین امروز ویژگی منحصربه فردی را معرفی کرد که با آن کاربران می‌توانند به صورت همزمان با 200 نفر تماس صوتی و گروهی برقرار کنند. این قابلیت که با دانلود جدیدترین به‌روز رسانی این برنامه فعال می‌شود برای پلتفرم‌های اندروید، iOS، ویندوز و به زودی مک در دسترس است و از همین امروز شما می‌توانید از آن استفاده کنید. اگر بخواهیم این قابلیت را با برنامه‌های دیگر نظیر اسکایپ مقایسه کنیم به تماس گروهی حداکثر 25 نفره می‌رسیم که برنامه‌ی اسکایپ از آن پشتیبانی می‌کند.

این قابلیت همانند دیگر قابلیت‌های برنامه‌ی لاین کاملا رایگان است و نیاز به پرداخت هیچ‌گونه مبلغی ندارید. فعلا این به‌روز رسانی برای کشورهای خارج از آسیا منتشر شده و به زودی برای کشورهایی همچون تایوان، تایلند و ژاپن که بیشترین کاربران این برنامه را شکل می‌دهند منتشر می‌شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال